Resesällskap

31 dec. 2018 17:43
Visningar: 192
Någon som vill resa till Kap Verde i februari/mars en vecka från Arlanda? Sola och softa, äta och dricka gott. Kom igen!
Av Mamana
3 jan. 2019 21:07
Hej! Jag är också nyfiken på Kap Verde men åker från Köpenhamn. Hade önskat åka i slutet av januari egentligen men är flexibel.
3 jan. 2019 22:28
Citerat från Anneice:
Hej! Jag är intresserad av att åka till Kap Verde från Stockholm samma period :).
Hej! Trevligt. Vi kan höras i början på nästa vecka.
3 jan. 2019 22:30
Citerat från Mamana:
Hej! Jag är också nyfiken på Kap Verde men åker från Köpenhamn. Hade önskat åka i slutet av januari egentligen men är flexibel.
Hej! Ok. Ska åka bort över helgen nu. Hörs i börja på nästa vecka.
Av Anneice
19 jan. 2019 14:02
Hej,
vill bara kolla ifall det fortfarade är aktuellt med resa till Kap Verde - jag vill gärna åka!

Av Mamana
19 jan. 2019 18:40
Hej! Jag har bokat resa 19/2 fr kph. Fick sällskap i form av väninna och dotter. Om du vill åka hänger vi gärna med dig också!
19 jan. 2019 19:09
Citerat från Mamana:
Hej! Jag har bokat resa 19/2 fr kph. Fick sällskap i form av väninna och dotter. Om du vill åka hänger vi gärna med dig också!
Tack! Det ser ut att jag inte kan åka iväg i februari. Fullt upp på jobbet.
Önskar dig en trevlig resa.
19 jan. 2019 19:21
Citerat från Anneice:
Hej,
vill bara kolla ifall det fortfarade är aktuellt med resa till Kap Verde - jag vill gärna åka!
Kan du åka i mars? Har fullt upp på jobbet men får flytta lite på möten i så fall. Avgång den 7 mars? Annars i början på april först.
Av Anneice
20 jan. 2019 16:48
Citerat från Jatta2019:
Citerat från Anneice:
Hej,
vill bara kolla ifall det fortfarade är aktuellt med resa till Kap Verde - jag vill gärna åka!
Kan du åka i mars? Har fullt upp på jobbet men får flytta lite på möten i så fall. Avgång den 7 mars? Annars i början på april först.
Hej,
7 mars tror jag funkar! Jag har ej varit på Kap Verde vi kan väl höras t veckan du kan maila på (Logga in för att se e-postadress)

Mvh
Anne
23 jan. 2019 17:27
Citerat från Anneice:
Citerat från Jatta2019:
Citerat från Anneice:
Hej,
vill bara kolla ifall det fortfarade är aktuellt med resa till Kap Verde - jag vill gärna åka!
Kan du åka i mars? Har fullt upp på jobbet men får flytta lite på möten i så fall. Avgång den 7 mars? Annars i början på april först.
Hej,
7 mars tror jag funkar! Jag har ej varit på Kap Verde vi kan väl höras t veckan du kan maila på (Logga in för att se e-postadress)

Mvh
Anne
Hej!
Skickade ett mail för några dagar sen. Den 8 mars skulle sitta fint. Ving har rätt bra pris på all inklusive fyrstjärnigt hotell. Jag måste bestämma mig om jag ska iväg så att jag kan avboka några möten. Hör av dig. (Logga in för att se e-postadress)