Resekompisar till Asien, res med oss!😊🌮

1 dec. 2019 00:00 (redigerad)
Visningar: 162
Hej!
Benjamin heter jag och bor i GÀvle och Àr 20 Är. Förra Äret var jag ut Ä reste i asien under 3 mÄnader och bockade av Thailand, Cambodia och Vietnam med en nÀra kompis vilket var helt underbart. Nu Àr det dax att dra ivÀg igen och dÄ det inte passar med nÄgon av mina kompisar sÄ letar jag nu efter resekompisar i 20 Ärs Äldern.

Jag har nu skrivit och ocksÄ trÀffat en till kille 1 gÄng via reseguiden, Victor frÄn BorlÀnge ocksÄ 20 Är som jag tÀnkt resa med!

Vi skulle tycka det var kul att bli ett litet gÀng nya vÀnner, gÀrna lite blandat tjejer och killar, kanske runt 4 stycken!

VĂ„r focus ligger just nu pĂ„ Fillipinerna men kanske ocksĂ„ Vietnam och andra lĂ€nder i nĂ€rheten men inget Ă€r skrivet i sten sĂ„ kom gĂ€rna med förslag😊

Som person vill jag att det ska hĂ€nda grejer och blir lite utrĂ„kad av att vara still pĂ„ samma plats för lĂ€nge. Jag Ă€lskar ocksĂ„ havet och planerar dĂ€rför pĂ„ att surfa en del🏄
Jag och Victor planerar ocksÄ att ta dykarsertifekat!

VĂ„ran plan Ă€r att resa ungefĂ€r 2-4 mĂ„nader men bokar nog ingen biljett hem innan jag tröttnat eller pengarna tagit slut😅

Hör gÀrna av er om ni Àr intresserade av att resa med oss!
TrĂ€ffas gĂ€rna i person innan resan om det Ă€r möjligt😊
Ni kan skriva till mig antingen hÀr eller pÄ snapchat/instagram (Benjaminc99)