Resekompis efter nyĂ„r till ASIEN🌮🌮🌮

9 nov. 2019 00:15
Visningar: 156
Hej!
Benjamin heter jag och bor i GÀvle och Àr 20 Är. Förra Äret var jag ut Ä reste i asien under 3 mÄnader och bockade av Thailand, Cambodia och Vietnam vilket var helt underbart. DÄ det inte passar med nÄgon av mina kompisar sÄ letar jag nu efter en ny resekompis i 20 Ärs Äldern.

Min focus ligger just nu pĂ„ Fillipinerna men Ă€r ocksĂ„ sugen pĂ„ Nepal, Indien och ev en till vĂ€nda till till Vietnam men inget Ă€r skrivet i sten sĂ„ kom gĂ€rna med förslag😊

Som person vill jag att det ska hÀnda grejer och blir lite utrÄkad av att vara still pÄ samma plats för lÀnge. Jag Àlskar ocksÄ havet och planerar dÀrför pÄ att surfa en del och kanske ta dykarsertifekat.

Min plan Ă€r att resa ungefĂ€r 2-4 mĂ„nader men bokar nog ingen biljett hem innan jag tröttnat eller pengarna tagit slut😅

Hör gĂ€rna av er om ni Ă€r intresserade av att resa med mig, trĂ€ffas gĂ€rna i person innan resan om det Ă€r möjligt😊
11 nov. 2019 11:15
Tjena Benjamin!😁
Victor heter jag, ocksÄ 20 Är gammal och kommer frÄn BorlÀnge.

Nu har jag jobbat i ett helt Är utan semester och kÀnner att jag mÄste bort frÄn Sverige och snön ett tag.

Precis som du sÄ Àr jag vÀldigt sugen pÄ en lÄngresa nÄgon gÄng efter nyÄr!

Som person sĂ„ Ă€r jag alltid spontan för att testa nya saker och jag Ă€lskar Ă€ventyr! Tycker Ă€ven om att festa och sĂ€ger aldrig nej till en utekvĂ€ll😉

Tanken Àr att luffa runt i Asien och bland annat Äka till Filippinerna och ta dykarsertifikat dÄ jag har en morbror som driver en dykarfirma dÀr!

Hör gĂ€rna av dig, antingen hĂ€r eller pĂ„ Snapchat!😁
SC: visjo99
12 nov. 2019 15:13
Tjena Victor!
Kul att du Ă€r intresserad, lĂ€gger till dig pĂ„ SC sĂ„ kan vi snacka dĂ€r👍