Resekompis!ecuador-quito

Av Susan89
7 feb. 2016 14:40
Visningar: 75
Hej! Reser till Ecuador i början av nästa V. Kommer att träffa släkten där men eftersom att jag vet inte vad deras sysselsättning är så vill jag inte känna mig för påträngande när jag själv vill utforska landet, kulturen och naturen där. Finns det någon med samma intresse som också ska dit eller kanske redan är där, så skriv till mig :D
8 feb. 2016 21:55
Kommer till Quito 4 mars, och ska ha en spanskakurs där för att sen resa vidare. Är du kvar då eller hur ser planerna ut? Kan tänka mig en hel del trekking i bergen däromkring!
Av Susan89
8 feb. 2016 23:25
Hej! Jo kommer att vara kvar där då med :) Gud vad spännande! Känner du till landet eller det är också din första gång där? :)
24 feb. 2016 19:07
Ursäkta för sent svar, såg inte att du skrivit.. Det är första gången i sydamerika så det blir riktigt spännande! Jag är sugen på att ta mig till Peru via Rio Napo, känns som en rätt häftig och obekväm grej! ;)
Av Teaooo
23 mars 2016 23:47
Hej! Jag är just nu i Quito och pluggar spanska, och kommer göra det en vecka till. Efter det vil jag resa antingen till kusten en vecka eller till Galapagosöarna direkt. Men vill och resa runt lite mer i Ecuador och sedan ner till Peru och Machu Pichu. Låter det intressant? Hör gärna av dig :)