Resekompis Australien Sep-Dec

Av Lejlaa
22 feb. 2016 09:41
Visningar: 21
Tja!
Är en tjej på 19 år som bor i Jönköping just nu. Jag tar studenten i år (yey!!!!) och tanken är att jag ska jobba ihop en del cash under sommaren och sedan dra ner till Australien i början av september. Har tänkt jobba i ex. Sydney(eller Melbourne?), träffa massa nytt folk, dansa mycket och uppleva ännu mer!
Inga utav mina vänner är direkt sugna på att göra detta i höst, så söker därför andra ressugna, goa personer som känner och längtar som jag efter att dra ner till Australien! Tror det blir grymt mycket roligare ifall man har någon med sig i detta äventyr. (en, flera stycken?)
Så tveka absolut inte utan hör av er ifall ni känner som jag!
Kram
22 feb. 2016 20:18
Hej! Jag är en tjej som är 20 år som bor i Sollefteå. Jag är jätte sugen på att dra till Australien i höst. Det har varit min dröm under än längre tid men aldrig kommit till skott att dra eller haft några vänner som har velat samma som mig.
Jag har tänkt mig att jobba bara för att hålla ekonomin uppe och sen vill jag bara resa och leva livet. Surfa, dyka, festa och träffa nytt folk! Utmana mig själv.
Hör gärna av dig :)
Kram!
24 feb. 2016 23:17
Tjena, vi verkar ha väldigt liknande tankar! Skriv gärna till mig på Facebook: Oliwer Nilsson (samma bild som här) om du vill bolla lite idéer 😄