resekompis

14 sep. 2020 15:43
Visningar: 305
Tjaa! har lite tankar om att åka ut och resa nästa höst ( om corona tillåter), har egentligen inte planerat något större med hade velat ta mig till portugal, santa barbara och lite ställen/ öar runt omkring där, nya zeeland och sedan såklart asien! undrar dels om det finns någon som är sugen på att hänga med och om någon har tips på fler ställen man borde besöka. Är ute efter att se så mycket ställen som möjligt och träffa massa nya människor. Kraaam Elin
15 sep. 2020 20:59
Verkar som en jorden runt resa.... många frågor som behöver besvaras. Tid, budget etc..
Tror i denna tid att vi bara kan drömma om resor som du beskriver. Men att drömma är också en resa....
16 sep. 2020 18:08
jaa givetvis, men har som jag skrev inte planerat något större! vet inte heller om jag kommer att åka till alla ställena under en resa eller om man ska dela upp det. och detta är ju inget som jag planerat att göra imorgon :)
18 feb. 2021 00:37
Hur går det för dig, fortfarande tankar att åka? :)
25 apr. 2021 16:11
Sitter också och hoppas på en jorden runt i höst... resan har redan blivit uppskjuten nu i ca 2år... så hoppas verkligen att den blir av i höst!