Researrangörer - Brasilien

Av Humph
22 aug. 2007 14:28
Visningar: 443
Hej
Ska se över möjligheten att skräddarsy en 14-dagarsresa till Brasilien i november. Kommer försöka kombinera Rio, Amazonas och lite ordentlig avslappning i Buzios. Letar därför efter seriösa och prisvärda researrangörer som jag kan vända mig till. Några tips, egna erfarenheter??
22 aug. 2007 20:29
Hej Humph,

Nu vet jag inte var du bor i Sverige, men du kan samla inspiration hos www.nyhavn.dk där sitter riktigt kvalificerade folk ( avresa CPH)

Av Whirlie
27 aug. 2007 14:32
Vi har bokat med Sama Travel. Åker först i slutet av oktober så jag vet inte hur det kommer bli, men så här långt har de bokat allt enligt våra önskemål och när vi undersöker hotell m.m. på andra hemsidor så har de fått bra betyg. Men som sagt, vi har inte kommit iväg ännu och intrycket efteråt kanske inte motsvarar det vi har nu, även om vi hoppas.
Av Legusta
27 aug. 2007 23:40
Citerat från whirlie:
Vi har bokat med Sama Travel. Åker först i slutet av oktober så jag vet inte hur det kommer bli, men så här långt har de bokat allt enligt våra önskemål och när vi undersöker hotell m.m. på andra hemsidor så har de fått bra betyg. Men som sagt, vi har inte kommit iväg ännu och intrycket efteråt kanske inte motsvarar det vi har nu, även om vi hoppas.
Jag hittar ingen Sama Travel på nätet kan ni ge adressen ?
Av Zappe50
4 sep. 2007 22:44
Hej.
Jag kan verkligen rekomendera Samba Travel ! Perfekt service och trevlig personal !