Resa till Teneriffa

Av Neo
15 juni 2009 08:45
Visningar: 732
Hej
Vi har fått ett gratis boende på Teneriffa till hösten.
Nu är problemet hur jag skall hitta en billig flygresa dit.
Vi skall resa fredagen den 13 november och åka hem fredagen den 20 november.
Jag har tittat på många sidor på internet och dels är flygstolarna dyra och dels så är det både två och tre byten.
Är det någon som har tips på en bra sida därman kan hitta billiga flygstolar.
Vet någon vilket flyg man skall åka med på fredagar eller skall man försöka åka på söndagar i stället.
Vi bor i skåne och kan åka från Köpenhamn, Malmö eller Göteborg.
Hälsningar Gerth
Av Joje_66
15 juni 2009 16:39
Citerat från neo:
Hej
Vi har fått ett gratis boende på Teneriffa till hösten.
Nu är problemet hur jag skall hitta en billig flygresa dit.
Vi skall resa fredagen den 13 november och åka hem fredagen den 20 november.
Jag har tittat på många sidor på internet och dels är flygstolarna dyra och dels så är det både två och tre byten.
Är det någon som har tips på en bra sida därman kan hitta billiga flygstolar.
Vet någon vilket flyg man skall åka med på fredagar eller skall man försöka åka på söndagar i stället.
Vi bor i skåne och kan åka från Köpenhamn, Malmö eller Göteborg.
Hälsningar Gerth
Hej Gerth!

Ja det är långa restider med reguljärflygen nu :-(
Du kan åka på Söndagen från Malmö med Fritidsresor för 3500:- på 5 timmar och 20 minuter! Ungefär 14 timmar snabbare än Spanair och en tusing billigare! Ving flyger också men är några hundringar dyrare.
Norweigian flyger bara från Oslo och är dyrare vid de datumen.
Av Lipet
15 juni 2009 18:40
Ha lite is i magen och vänta ett tag till med att boka, sedan tar ni en billig charter för då spelar ju hotell och plats ingen roll. Ving brukar ha rea på måndagar (har för mig att det är varannan vecka) när man kan göra riktiga klipp mellan kl. 13-15. Sätt upp er på deras sida så får ni mail om när de har det.

Har mina reslänkar på en annan dator annars finns det en del bra sidor som sistaminuten.se. Ska kolla i morgon så återkommer jag!