Resa till Playa del Ingles under Jul & Nyår

Av Damir
25 sep. 2007 20:34
Visningar: 1088
Hej, jag skulle vilja hitta en eller flera gaykillar att åka tillsammans med till Playa del Ingles mellan den 22/12/2007 och 6/1/2008. Om du gillar att sola och bada, gå ut, och inte är feminin och lösaktig kan du höra av dig.
Av Visial
30 juni 2009 20:23
Haha...lösaktig...den var bra!
Av Charina
30 juni 2009 21:42
Citerat från damir:
Hej, jag skulle vilja hitta en eller flera gaykillar att åka tillsammans med till Playa del Ingles mellan den 22/12/2007 och 6/1/2008. Om du gillar att sola och bada, gå ut, och inte är feminin och lösaktig kan du höra av dig.
Skulle tro att du har större chans att få napp på Qruiser. Hot tip! ;)
Av Charina
30 juni 2009 21:43
Skit oxo! Va ju 2 år sen han frågade..... :0/
30 juni 2009 21:49
Citerat från visial:
Haha...lösaktig...den var bra!
Urlöjligt, Visial! Torka dig bakom öronen och väx upp.
30 juni 2009 22:17
Citerat från charina:
Skit oxo! Va ju 2 år sen han frågade..... :0/
Carina, Damir har inte varit inloggad på ett år. Kanske han råkade på en riktig taskmört då oxå. Trevligt att du bemödade dig med ett seriöst tips.
Av Visial
1 juli 2009 18:17
Citerat från chris_60:
Citerat från visial:
Haha...lösaktig...den var bra!
Urlöjligt, Visial! Torka dig bakom öronen och väx upp.
Löjligt, ja... vad är egentligen löjligt? Själv är jag 17 och tänker inte växa upp riktigt än... Men jag tycker nog att det finns många andra här på RG (inga nämnda vid namn, givetvis) som nog jag faktiskt tycker skulle behöva torka sig bakom öronen och växa upp. Eller... ?
1 juli 2009 19:58
Citerat från visial:
Citerat från chris_60:
Citerat från visial:
Haha...lösaktig...den var bra!
Urlöjligt, Visial! Torka dig bakom öronen och väx upp.
Citerat från visial:
Löjligt, ja... vad är egentligen löjligt? Själv är jag 17 och tänker inte växa upp riktigt än... Men jag tycker nog att det finns många andra här på RG (inga nämnda vid namn, givetvis) som nog jag faktiskt tycker skulle behöva torka sig bakom öronen och växa upp. Eller... ?
Så här skriver Damir på sin hemsida:

”Jag är en 39 årig kille som bor i Malmö. Kommer från södra Europa. Trevlig och positiv. Gay. Singel. Älskar att resa.Tar hand både om mitt inre och yttre. Skulle vilja träffa en kille (+/- 5 år) som liksom jag inte är feminin, gillar att sporta och i ett förhållande värderar högst trohet, respekt och kommunikation.”

Damir vill inte umgås med lösaktiga gay killar helt enkelt utan med sådana som är trofasta. Det där med att värdera trohet och respekt förstår du nog, bara du har vuxit till dig litet.
Av Visial
1 juli 2009 20:23
Citerat från chris_60:
Citerat från visial:
Citerat från chris_60:
Citerat från visial:
Haha...lösaktig...den var bra!
Urlöjligt, Visial! Torka dig bakom öronen och väx upp.
Citerat från visial:
Löjligt, ja... vad är egentligen löjligt? Själv är jag 17 och tänker inte växa upp riktigt än... Men jag tycker nog att det finns många andra här på RG (inga nämnda vid namn, givetvis) som nog jag faktiskt tycker skulle behöva torka sig bakom öronen och växa upp. Eller... ?
Så här skriver Damir på sin hemsida:

”Jag är en 39 årig kille som bor i Malmö. Kommer från södra Europa. Trevlig och positiv. Gay. Singel. Älskar att resa.Tar hand både om mitt inre och yttre. Skulle vilja träffa en kille (+/- 5 år) som liksom jag inte är feminin, gillar att sporta och i ett förhållande värderar högst trohet, respekt och kommunikation.”

Damir vill inte umgås med lösaktiga gay killar helt enkelt utan med sådana som är trofasta. Det där med att värdera trohet och respekt förstår du nog, bara du har vuxit till dig litet.
---

Enligt min uppfattning är RG i första hand inte en dejtingsajt, eller har jag fel?

Vem är det som ska växa till sig? Att skriva att man inte vill resa med lösaktiga typer är väl inte bara trist att skriva utan även trist för oss att läsa? Tror ni Damir och Chris 60 , att många gay(killar) är lösaktiga? Och vad är lösaktig? Jag tycker att det är en tramsig formulering som är både trist och smaklös...

Respekt, ja - personliga påhopp undantagna?
1 juli 2009 20:24
Hej Elgona! Du skickar elaka PM samtidigt som du blockerar mig. Om du blir matt, så kan jag bara rekommendera att du sätter dig på en stol.
Mvh/Chris
1 juli 2009 20:42
Visial! Jag tycker att jag har sett många som söker resesällskap här på sajten, både av samma och motsatt kön. Och det är också vad just huvudinlägget handlar om, en kille som söker ett resesällskap. Oavsett vilken läggning han har, han klargör endast att han vill åka tillsammans med en person som inte är lösaktig utan med en ordningsam person. Vad du sedan tycker om hans formulering beträffande önskemål på resesällskap är helt ovidkommande.
Av Elgona
1 juli 2009 20:45
i>Citerat från chris_60:
Hej Elgona! Du skickar elaka PM samtidigt som du blockerar mig. Om du blir matt, så kan jag bara rekommendera att du sätter dig på en stol.
Mvh/Chris
inget elakt mail är skickat till dej.
mvh
elgona
Av Visial
1 juli 2009 20:48
Citerat från chris_60:
Visial! Jag tycker att jag har sett många som söker resesällskap här på sajten, både av samma och motsatt kön. Och det är också vad just huvudinlägget handlar om, en kille som söker ett resesällskap. Oavsett vilken läggning han har, han klargör endast att han vill åka tillsammans med en person som inte är lösaktig utan med en ordningsam person. Vad du sedan tycker om hans formulering beträffande önskemål på resesällskap är helt ovidkommande.
---

Ja, resesällskap ja, men på hans sida pratar han om förhållande (det var detta jag syftade på).

Jag tycker det är en feldragen slutsats att vissa av RG:s medlemmar skulle (kunna) vara lösaktiga (och därför inte är önskvärda).
1 juli 2009 20:49 (redigerad)
Citerat från elgona:

i>Citerat från chris_60:
Hej Elgona! Du skickar elaka PM samtidigt som du blockerar mig. Om du blir matt, så kan jag bara rekommendera att du sätter dig på en stol.
Mvh/Chris
inget elakt mail är skickat till dej.
mvh
elgona
Du kan kalla det vad du vill. Så värst trevligt var det inte.
1 juli 2009 20:54 (redigerad)
Citerat från visial:
Ja, resesällskap ja, men på hans sida pratar han om förhållande (det var detta jag syftade på).

Jag tycker det är en feldragen slutsats att vissa av RG:s medlemmar skulle (kunna) vara lösaktiga (och därför inte är önskvärda).
Nu var det huvudinlägget som du svarade på här i tråden. Där står inte ett ord om "förhållande". Forumet har 40.000 medlemmar.
Av Visial
1 juli 2009 21:00
Citerat från chris_60:
Citerat från visial:
Ja, resesällskap ja, men på hans sida pratar han om förhållande (det var detta jag syftade på).

Jag tycker det är en feldragen slutsats att vissa av RG:s medlemmar skulle (kunna) vara lösaktiga (och därför inte är önskvärda).
Nu var det huvudinlägget som du svarade på här i tråden. Där står inte ett ord om "förhållande". Forumet har 40.000 medlemmar.
---

Nej, fast det var du som drog upp innehåll från hans sida.

Ja, forumet har kanske 40.000 medlemmar, men jag försöker ändå tro det bästa om dem.
Det är väl ändå inte gängse norm att skriva att man ej ber om någon lösaktig när man söker resesällskap?
1 juli 2009 21:06
Citerat från chris_60:
Visial! Jag tycker att jag har sett många som söker resesällskap här på sajten, både av samma och motsatt kön. Och det är också vad just huvudinlägget handlar om, en kille som söker ett resesällskap. Oavsett vilken läggning han har, han klargör endast att han vill åka tillsammans med en person som inte är lösaktig utan med en ordningsam person. Vad du sedan tycker om hans formulering beträffande önskemål på resesällskap är helt ovidkommande.
Av Homeros
2 juli 2009 05:47
Om man nu ska åka iväg en eller flera killar varför måste alla då vara gay? Eller är Damir kanske ute efter en liten grupplek på Yumbocenter i PDI?
Fy fan....
18 juli 2009 11:29
Hej Visial
Jag har förolämpat dig och ber dig om ursäkt. (Jag har just torkat mig själv bakom öronen.)
Chris
18 juli 2009 15:06
Citerat från visial:
Utmärkt ;-)
Tack!
Av Visial
18 juli 2009 21:17
Ha en fortsatt trevlig helg!
18 juli 2009 21:20
Citerat från visial:
Ha en fortsatt trevlig helg!
Detsamma!