Resa till Australien

Av Caberg
7 juni 2021 20:23
Visningar: 248
Hej! Jag vill iväg på en längre resa till Australien, även öppen för att utforska andra ställen runtom (Bali, Nya zeeland, fiji osv) och skulle vara kul med en likasinnad. Själv är jag en tjej som fyller 21 i år. Planen är egentligen bara att skapa minnen för livet, utforska, festa, träffa folk och bara ha de gött. Hör gärna av dig om du skulle vara sugen att göra en sån resa tillsammans. Tänker mig med start hösten 2021 eller in på 2022 beroende på hur allt kommer se ut nu framöver :)
Av Izzae
8 juni 2021 12:49
Hej! Jag är också sugen på att åka till Australien och är inne på samma spår som du. :)
Av Veerah
18 juni 2021 15:33
Hej, jag är också sugen på en Australien resa, se nya ställen och träffa nya människor..!!!
Av Lory
18 juni 2021 23:36
Hej! Här kommer en till som älskar att resa. Börjar ni planera nåt, så hör gärna av er. Vill gärna hänga med. Det vore underbart!!!
Av Fridaax
19 juni 2021 16:29
Hej! Jag är också inne på något liknande!! Vore kul att höra mer! Min instagram är fridamaxelsson om du/ni vill prata mer! :)
Av Lory
19 juni 2021 20:45
Hej, vad hittar ni på denna sommaren? Min semester börjar 10/7 Någon som har semester samtidigt o kanske vill åka iväg tillsammans? 🙈
7 juli 2021 11:32
hej! är så sugen på en längre resa någon gång snart. Har jobbat mycket senaste året och efter hösten går jag ner i tjänst och efter december är jag helt ledig från jobb och vill då resa en längre tid för att utforska, kanske testa på att jobba lite här o där för upplevelsen, men mest bara ha kul! hör jättegärna av dig, lättast att nå på insta: Jessicaarenander
Av Izzae
17 aug. 2021 09:28
Ska vi skapa en grupp på fb eller instagram? :)
Av Lory
17 aug. 2021 16:09
Bra idé om en grupp på fb 👍👍👍