Resa runt i USA augusti 2016!

28 mars 2016 22:16
Visningar: 26
Hej! Letar runt efter någon som vill spendera cirka en månad tillsammans med mig i Usa! Om jag får skräddarsy resan helt själv så ser den ut något i stil med New York - Washington - New Orleans - Los Angeles - San Fransisco - Las Vegas (samt några städer där emellan om tid finns). Är lite intresserad av att åka tåg på östkusten men är öppen för att hyra bil och roadtrippa också! Bil kommer nog behöva hyras på västkusten oavsett för att enklast ta sig runt, då förbindelserna ska vara ganska dåliga. Min reseintressen: Prova saker, äta god mat, promenera runt, festa och lära känna nya människor! Tveka inte att höra av dig för att diskutera mer! Erica Norstedt på facebook :)
Av Rach
29 mars 2016 19:04
hej. jag är själv sugen på att åka till usa i sommar. jag kan tänka mig de flesta ställen. vill gärna se san fransisco och vill gärna se las vegas och gå på en show :) är det bara i augusti du kan? och hur länge 4 veckor? får jag fråga var i sverige du bor :)
29 mars 2016 19:26
Det är jag öppen för! :) Det ser tyvärr ut som att jag bara kan i augusti :( Vill försöka 5 veckor, men troligtvis blir det 4. Jag bor i Örebro men kommer vara i Vänersborg och jobba i sommar :)
29 mars 2016 19:44
Hej Erica!

Låter som ett helfestligt upplägg juh! Jag tänker mig 4 veckor, alltså hela augusti, i USA, gärna roadtrip med bil och vill hemskt gärna till new york, LA och San francisco och kanske Florida? Men är helt öppen för andra förslag! :)

Jag är en social, glad typ med mycket humor. Älskar att träffa nya människor, laga god mat, träna, resa, dricka rödvin, mata tv-serier. Hör av dig om du är intresserad av att resa till USA i augusti!! :)

/Fanny
Av Rach
30 mars 2016 21:26
ja de är typ de ställen man skulle vilja åka till och las vegas typ:)
ja varför jag frågade vart du bodde var om man ville ses live och utbyta tankar osv:) men du bor ganska långt bort från skåne :P