Resa runt Hawaii's öar

3 juli 2020 12:11
Visningar: 287
Hej!

Isabell heter jag. Jag älskar naturen och jobbar som fotograf. Nu söker jag en härlig person att resa runt Hawaii's öar med. Jag har tidigare bott på Hawaii och vill gärna resa tillbaka dit nu januari 2021. Hoppas vi hörs!
Av Joccs
4 juli 2020 14:54
Hej Isabell!

Jag heter Joakim och är en snart 29-årig kille från Malmö som har rest en del på egen hand de senaste åren. Besökte Hawaii 2018 (Kauai, Maui & Oahu) och drömmer om att åka tillbaka. Jag älskar friheten med att resa själv men det hade såklart varit ännu roligare att träffa likasinnade människor och uppleva saker tillsammans. Om coronasituationen har lättat till nästa år är jag absolut öppen för att resa dit!
4 juli 2020 21:40
Hej Joakim! Vad kul att du hör av dig. Då var vi på Hawaii samma år, jag var också där 2018! Är en äventyrare som älskar att hike'a, surfa och vara aktiv. Vore så kul om vi kunde få till ett härligt gäng som vill åka. Precis, just nu är det svårt att veta om framtiden men vi får hoppas corona lugnat ner sig efter årsskiftet. Har du instagram eller fb? :)
Av Ctchou
26 jan. 2021 09:02
Hej Isabell! Jag heter Cindy och är 26år. Är intresserad av att resa runt bland Hawaii's öar. Har inte varit i Hawaii innan så det skulle vara superroligt att åka dit. I rådande situation förstår jag att det inte är fullt möjligt just nu men när covid lugnat sig kanske? Älskar äventyr, natur och att uppleva nya saker.
HMU om jag skulle kunna vara en kandidat 😃 /cindy