Råd om Greklands öar thanks. Resa med äventyr, slapp och fest.

29 maj 2016 13:28
Visningar: 361
Tjena. Söker lite råd om Grekland då jag och en kompis ska dit i sommar. Vi är båda 23 år och vill ha en vecka av äventyr, blandat med relax och fest. Vi vill göra allt från att klättra, båtluffa, beach party, hyra moppe/atv, hika och bara slappa och njuta av naturen. Har kollat runt vilken ö som kan passa bäst, men velar fram och tillbaka. Några tips och råd från er som har varit där? Tacksam för alla svar!
Av Andrez
17 juni 2016 13:10
Ios kan nog vara något för er. SJälv har jag varit i Rhodos stad två gånger med mina tjejkompisar men skulle väl säga att själva bargatan är väldigt smutsig, nergången, fulla 16-22 åriga svenskar och norskar som ligger med allt som rör sig. Sen hänger även en massa b-kändisar från ph, ex on the beach och big brother där. Men det positiva är att det finns riktigt bra shopping i stan (Sephora, Calzedonia, Mango, Zara, Hm) och gamla staden i Rhodos är helt fantastiskt vacker och mysig. Vi gick även på 4D bio vilket var en rolig upplevelse.

Här är iallafall ett blogginlägg om Ios vilket verkar vara ett lite mer fräschare festställe:
http://hannalicious.tidningensolo.se/2015/01/05/den-ultimata-tjejresan/