Puerto Rico, Porlamar.

Av Mry
8 nov. 2009 11:38
Visningar: 878
Hej!
Jag och min sambo kommer att åka till Puerto Rico den 29/1-10.
Ska bo på ett hotell som heter Porlamar (apollos hotell). Är det någon som bott där tidigare? Är inresserad av restauranger i närheten, om det är sol vid poolen på dagarna, är det mycket trappor till det hotellet osv?

Tacksam för alla svar!

/m
Av Mry
9 nov. 2009 15:16
Har ju självklart kollat på bilderna på apollos hemsida, men de säger ju egentligen inte så mycket. Är ju sällan man ser ett hotell med skugga vid poolen på bild.
Tänkte mer om det är någon som bott där som man kan få veta lite mer av :)

Kollade dock länken och där fanns ju lite info. Tack :)
30 nov. 2009 15:09
Hola,

Porlamar ligger i den första dalen precis när man kommer ur tunneln så kör man av till höger. Sen en bit upp på berget. Det ligger ett litet shoppingcenter nedanför med några restauranger men annars är det mycket mer in mot hamnen och nästa dal dvs inne i Puerto Rico.
Hotellet har definitivt sol vid poolen. Jag minns att det fanns endel lägenheter som låg långt ner som inte hade någon bra utsikt, det var bättre att komma upp lite.
Playan och den mysiga hamnen är ju på promenad avstånd.

Mvh Jessan
Av Mry
6 dec. 2009 00:46
Okej! Tack så mycket för ditt svar.
Alltid kul att höra av någon som varit där och inte bara se på Apollos bilder. De visar ju inte alltid hela sanningen.
Vet du av några restauranger i närheten av hotellet som är bra? Tänkte så man slipper gå till det andra köpcentrumet varje dag.

Alla tips överhuvudtaget välkomnas :)

/ mary