Priser på flygbiljetter vintern 2021-2022

Av Mariacb
23 maj 2021 11:44
Visningar: 654
Hej!
När man tittar på tex Momondo, finns nästan bara resor med Qatar, Turkish Airline och Aeroflot tillgängligt, och dyrt om man tänker på vad man betalat tidigare. Ska man tro att det kommer att hamna på det prisläget eller tror ni att det kommer att gå ner ju fler bolag som släpper biljetter?

//Mia
Av Aleijo
25 maj 2021 11:01
Hej!

Om du kollar på Tui så tycker jag att priserna för en flygstol ligger i samma prisklass som innan. Runt 6000-7000 kr. Men har man lite is i magen så går det ju såklart att få billigare om man väntar ett tag till.
Blir spännande att se vad prisläget hamnar på, vill så gärna resa till Thailand i vinter.
Av M4sta86
31 maj 2021 13:59 (redigerad)
Vilket resmål? jag har hittat en hel del bra priser när jag sökt. I övrigt ser jag ingen större prisskillnad på de resmålen jag kikar på. Lite färre alternativ kan jag nog hålla med om däremot..

EDIT: missade att det stod Thailand i rubriken.. Thai airs direktflyg till Bangkok ligger unt en 8000:-.. har väl varit liknande priser tidigare år? Med ett stopp ca 5000:-..
Phuket med 1 stopp ca 4500:-

Tror förvisso det kommer komma fler flyg efter sommaren..

TUI verkar ligga på 7-10000:- i februari (KPH-Phuket)
Av Mariacb
2 juni 2021 09:05
Hej!
Tack för input, ja man kanske ska ha is i magen och titta efter sommaren, jag har kollat både på BKK och till Phuket, för att sen resa vidare därifrån, man får hoppas på att fler bolag släpper biljetter också inom kort
Av M4sta86
2 juni 2021 09:09
Citerat från Mariacb:
Hej!
Tack för input, ja man kanske ska ha is i magen och titta efter sommaren, jag har kollat både på BKK och till Phuket, för att sen resa vidare därifrån, man får hoppas på att fler bolag släpper biljetter också inom kort
vet inte vad du sett för priser tidigare? sist jag var i Thailand tror jag flyg direkt till Phuket låg på en 7-8000:-.. sen går det väl hitta kap lite då och då..vart tänkte ni åka?
Av Macho
8 juni 2021 05:15
Hej.
Söker du på destination.se så kan du hitta flyg till BKK från Stockholm för strax under 4700kr.

MVH Macho