Områden i Los Angeles

Av Jenand
10 mars 2018 20:29
Visningar: 1762
Har tittat på hotell i Los Angeles och hittar många med bra pris i områden jag inte hört talas om. Någon som vet nått om hur det är med säkerhet och om det ligger bra till. Det är San Dimas, Norwalk,El Segundo,Vermont ave, Pomona, El monte, Pasadena och West Covina.
Av Gisela_
12 mars 2018 19:32
Beror lite på vad du menar med ligger bra till? Är det Los Angeles specifikt du är ute efter? Ska du turista i allmänhet? Pasadena t.ex är en liten stad norr om LA och området som heter Old Pasadena är säkert (och turistvänligt) men det ligger typ 45 min från Santa Monica med bil (bara som exempel). Norwalk är en förort till LA som ligger mer åt Anaheim-hållet vilket ju är toppen om du ska till Disneyland... igen typ 45 min med bil från Santa Monica. Desto längre ut från LA desto billigare blir det kan jag tänka mig men du ska nog hyra bil om du väljer dessa områden.
Av Jenand
13 mars 2018 06:46
Ska turista med familjen och ska besöka srtränder och platser i LA. Tack för svaret😊!
13 mars 2018 14:35
Hoppas du planerat med hyrbil? Sunset Bouleward ligger nära Hollywood, Santa Monica och Universal jag har bott där för 7-800:-. Tänk på att LA är stort som Skåne så bara ner till Anaheim tar någon timme från Hollywoodområdet.
Av Lotta29
13 mars 2018 16:55
Vi bodde i ett område som hette La Palma, det låg bra till och det var inte så långt till stränder och tex. Universal men.... det tog ändå tid att ta sig till olika platser pga de långa köerna på motorvägen...
Av Jenand
13 mars 2018 17:26
Citerat från Brycecanyon:
Hoppas du planerat med hyrbil? Sunset Bouleward ligger nära Hollywood, Santa Monica och Universal jag har bott där för 7-800:-. Tänk på att LA är stort som Skåne så bara ner till Anaheim tar någon timme från Hollywoodområdet.
Tack för svar! Ja vi ska ha hyrbil.😊
Av Jenand
13 mars 2018 17:27
Citerat från Lotta29:
Vi bodde i ett område som hette La Palma, det låg bra till och det var inte så långt till stränder och tex. Universal men.... det tog ändå tid att ta sig till olika platser pga de långa köerna på motorvägen...
Tack för svaret!😊