Norwegian till BKK

Av Hippa
12 apr. 2014 13:53
Visningar: 643
Någon som har flugit med Norwegian direkt till Bangkok? Stämmer det att man måste betala för underhållningen och allt man vill dricka?
Av Amd90
12 apr. 2014 15:01
Citerat från Hippa:
Någon som har flugit med Norwegian direkt till Bangkok? Stämmer det att man måste betala för underhållningen och allt man vill dricka?
Bokade Norwegian till BKK nyligen och de kommer inte mata mig med något, utan då fick man betala rätt mycket för tillägg. Kommer bara ta med mig nån slags flygplans-picnic istället :)
12 apr. 2014 15:10
Underhållning bjuder de på :) mat och dricka kostar, vatten bjuds på om du frågar.
Usb uttag finns så ladda ner dina egna filmer så slipper du kolla gamla rullar, spelutbudet var dåligt.
Av Catta75
24 jan. 2015 23:45
O>Citerat från Brian123:
Underhållning bjuder de på :) mat och dricka kostar, vatten bjuds på om du frågar.
Usb uttag finns så ladda ner dina egna filmer så slipper du kolla gamla rullar, spelutbudet var dåligt.
Menar du att jag kan plugga in mitt USB i deras skärm och titta på mina filmer?
Vilket språk är deras utbud på? Finns det ngt på svenska till barnen?
Tack för lånad tråd!
30 jan. 2015 19:16
Nej det tror jag inte man kan göra men ladda telefon och iPad i alla fall :)
Fanns filmer omspel för barnen med! Tyckte det va jätte bra att åka med norwegian :) inget att klaga på! fick till och med restips av personalen och en uppritad karta över öarna ;)