Någon som vill med på volontärresa i Europa?

21 maj 2016 12:07
Visningar: 90
Hej Hej!
Är sugen på att göra en volontärresa någonstans i Europa efter sommarn. Har kikat lite och hittat en organisation som låter intressant till Rumänien, http://www.amzungo.com/varldsdelar/europa/rumanien/

Tänker att om intresse finns så kanske man kan kombinera resan med en roadtrip och besöka lite roliga städer.

Inget är fast än så är självklart öppen för mer idéer och förslag.

Jag som resesällskap är väldigt aktiv och äventyrlig, vill gärna vara igång och upptäcka nya saker. Är ingen person som gärna festa precis.

Så är du tjej och tycker att idéen lockar så hör gärna av dig!
Maila mig gärna via (Logga in för att se e-postadress)
Av My94
2 juni 2016 11:44
Hej där!
Har du hittat någon för volontärresan? Annars skulle jag vara väldigt intresserad. Har varit sugen ett tag på volontär arbeta till hösten och Rumänien låter mycket intressant. :) Fördrar precis som du att upptäcka nya saker snarare än att festa! Hör av dig om det låter intressant. :)
2 juni 2016 19:11
Hej!! Vad roligt!! Ja visst verkar de intressant :) Har du tänkt något på hur länge du vill vara borta??
Av My94
2 juni 2016 21:37
Där är jag lite kluven, vad hade du tänkt dig? :)
2 juni 2016 22:24
Tänker runt 3 veckor eller nått beror lite på intresse, kan bli mer eller mindre:) Vad hade du tänkt dig ungefär??
Av My94
7 juni 2016 14:31
Hej igen! Förlåt att jag varit sen att svara dig, jag jade nog tänkt mig en längre vistelse typ 4 månader, sen är jag också lite osäker på om det blir till hösten för mig eller längre fram eftesom jag kanske ska börja plugga :(
8 juni 2016 17:50
Hej! Jaha nej tyvärr bli de svårt för mig att vara borta så länge då jag jobbar :/ Har oxså planerar på att börja plugga snart så då vill jag hinna göra resan innan. Men lycka till och hoppas du kommer iväg senare :)
Av My94
8 juni 2016 22:07
Tack detsamma! :)
Av Zoli
15 juni 2016 16:23
Hej! Vad gör typ av volentärarbete tänkte du dig? Vill gärna se mer av Rumänien å då passar kanske en volontärresa bra:)
Diskussionen är stängd för nya svar