Någon som bott på Three Corners Palmyra i Sharm el Sheikh?

Av Mad
28 jan. 2009 21:46
Visningar: 518
Hej!
Undrar om det är någon som bott på Three Corners Palmyra i Sharm el Sheikh? Jag och killen åker dit ner på söndag. Vi har beställt med all inclusive. Vore kul att veta hur stället är?!

Sedan så undrar jag om det är någon som varit där nere nyligen? Hur är vädret och temperaturen i vattnet? Hörde från en kompis kompis som kom hem där ifrån i veckan att de var för kallt för att bada. Kan det verkligen stämma? Hur är prisnivån i sharm el sheikh? Var i Hurghda förra året och där var det ju riktigt billigt. Fast tyckte inte alls om Hurghada, så jag hoppas att sharm el sheikh är bättre!

Alla övriga tips om Sharm el sheikh mottages tacksamt!
Av Veiken
28 jan. 2009 22:39
Hej! Vi kom hem från Sharm el Sheikh förra onsdagen , alltså exakt en vecka sen. Vi hade 25 grader på dagen och 23 grader i vattnet. låg och snorklade flera gånger varje dag. Kvällen/natten lite kyligt! 16-18 grader. Sol hela tiden vi var där! Tycker du det är för kallt i vattnet??
Trevlig resa.
Av Mad
29 jan. 2009 19:44
Citerat från veiken:
Hej! Vi kom hem från Sharm el Sheikh förra onsdagen , alltså exakt en vecka sen. Vi hade 25 grader på dagen och 23 grader i vattnet. låg och snorklade flera gånger varje dag. Kvällen/natten lite kyligt! 16-18 grader. Sol hela tiden vi var där! Tycker du det är för kallt i vattnet??
Trevlig resa.
Låter ju underbart! 23 grader är precis lagom! Hade ni soligt hela veckan eller var det mycket moln och halvmulet väder?
Av Veiken
29 jan. 2009 22:49
Inte ett moln så långt ögat kan se....jo ett eller två små ulltottar!;)