Medlemsträffen 21 maj 2011

Av Andree
22 maj 2011 12:02
Visningar: 360
Ett stort TACK till er alla för en mycket trevlig medlemsträff!

Turen med "Stinsen" tycker jag var både kul och intressant, Veikens val av restaurang The Golden Days var lyckat med mycket god mat och god service, Agnetas frågesportsfrågor kluriga som alltid, fick oss att tänka till ordentligt och sist men inte minst deltagare och stämning var av bästa sort.

//Eva-Lena
Av Mariana
22 maj 2011 14:43
Hej Eva-Lena!

Tack för den trevliga medlemsträffen! Välorganiserat som vanligt! "Stinsen" var kul och ett nytt sätt att se vår stad. Mat och dryck etc på Golden Days i glada vänners sällskap var verkligen lyckat!

Kram
Marianne
Av Andree
22 maj 2011 21:15
TACK !
också till Reseguiden som ännu en gång sponsrade oss med vinster och bidrag.
22 maj 2011 21:21
Hej å tack för en trevlig träff! Det är nog sant att det tar tid att bli profet i sin egen stad men resan med Stinsentåget snabbade på resan! Fortsättningen gick inte heller av för hackor, mycket trevligt, ser redan fram mot nästa träff!
Var väldigt trött i morse när vi skulle upp för att åka till Tjolöholm Classic Motor och visa upp vår lilla "Daisy", en Morris Minor från 1957.
Av Veiken
22 maj 2011 22:07
Hej allihopa!
Det är så trevligt med dessa träffar! Jag tycker synd om er som inte kunde komma - ni missade en fin kväll med trevliga människor.
Tack alla som var där för en trevlig kväll! ♥♥ / Veiken
22 maj 2011 22:20
Jag vill också tacka för den trevliga träffen..inte bara för att jag något förvånande vann frågesporten:-)..utan för att det var jättetrevligt att träffas, bra jobbat ni som arrangerat, kul att träffa fler trevliga människor med samma intresse. Impade lite på dottern idag, då vi på väg till Ullared mötte flera veteranbilar av olika slag o hon undrade var de kunde vara på väg....)..då visste jag...fast måste erkänna att Tjolöholm är en blank fläck på min karta.
23 maj 2011 08:49
Instämmer och tackar också för en trevlig träff. Kul med Stinsen, respratet, trevliga medlemmar, maten och drycken! Ser också fram emot nästa träff, om ca 1 år. Som Veiken skriver att det är synd om er som inte var med, ni får haka på nästa gång!
23 maj 2011 09:43
Tack till alla er som gjorde min frus och min första medlemsträff så lyckad, detta trots att jag var så dålig i frågesporten. Ett särskilt tack vill jag dock ge arrangörerna för en väl anordnad medlemsträff.

Efter att ha inmundigat god mat i trevligt sällskap var det tid att gå hem, fundera på lite resor och vänta på nästa medlemsträff.

Hoppas att askmolnet inte sätter några käppar i resehjulet.
Peo