London

Av Skrala
12 feb. 2018 11:43
Visningar: 254
Vill ha hjälp, ska i juli åka t London 8 st personer , åka omöjligt fr Skavsta med Ryanair , verkar krångligt med bokn tycker jag , är det det ?mkt extra avgifter, jag undrar hur funkar det? Nästa fråga när man kommer t stanshed buss el tåg t London ? Vart köper man bilj? Har hört att tåg är ganska dyrt. Incheckning av bagaget när vi ska hem hur funkar det för att det ska vara gratis? Hoppas ngn kan hjälpa mig vi skulle vilka boka så fort som möjligt/ Yvonne
12 feb. 2018 16:00
Välj ett annat bolag än Ryanair. Det finns ju t.ex. SAS, British Airways, Norwegian och Easyjet istället.
Av Bergabo
13 feb. 2018 08:23
Att välja SAS förenklar. Man landar på Heathrow och kan ta tunnelbanan direkt. Enklaste, snabbaste sättet att komma in till London.
Ryan är billigast. Biljetter till buss/tåg från Stansted kan göras på nätet. Tåg betyder ju köfritt och går till Liverpool Street Station, så skall man bo i den delen av London kan tåg vara bra.
Vill Du ha en bild av flygpriser så finns ju momondo.se så får man en massa prisjämförelser,.
Av Jokkke
17 feb. 2018 19:10
Skulle valt Easyjet om du vill flyga billigt o sen tåg från flygplatsen
Av Asok
20 feb. 2018 15:32
Har flugit ett antal gånger nu med Norwegian till Gatwick. Funkat jättebra och smidigt med vanligt tåg till St. Pancras eller Gatwick Express till Victoria Station beroende lite på var i London man skall bo.
Av Cattta
11 mars 2018 17:25
Hej det är absolut inte osmidigt att åka till stansted och in till london, tar 45 min med tåg. Tar mindre än 2 Tim att flyga fr Göteborg, 2,5 tim till Heathrow. Att tänka på är att det kan ta lång tid på flygplatsen vid hemfärd, ha minst 2,5 Tim om ni ska checka in bagage annars minst 2 tim
Av Cattta
11 mars 2018 17:28
Köp tåg biljett på stanstedexpress på nätet. Köp så snabbt som möjligt, ju tidigare desto billigare. Billigast 3 månader i förväg
Av Cattta
11 mars 2018 17:53
Hej en sak till när och om ni bokar med Ryanair, vilket jag hade gjort om jag skulle ha åkt. Bokar namnen som det står i era pass, välj jag behöver ingen försäkring när de frågar om det, det finns det valet i scrolllistan.