Lapoint Surfcamp i Portugal V.32

Av Eriiikk
21 juni 2017 06:52
Visningar: 168
Hej,
Jag har precis bokat ihop med två andra via reseguiden en trip till Portugal, Ericeira för att lära oss surfa med Lapoint. https://www.lapoint.se/. Är ni intresserade så skriv bara eller boka för den delen så ses man där V.32.
In och googla på Lapoint så får ni ett hum om vad de är :)
Av Eriiikk
2 juli 2017 19:25
Citerat från Williams1:
Hej kära, jag heter Willa Williams, jag är en officer i Förenta staternas Armé, jag gillar din profil och jag vill att vi ska vara vänner. Jag har något väldigt viktigt att diskutera med dig skriv direkt till min e-postadress så vi kan Diskutera Och så att jag kan skicka dig fler bilder av mig, skriv bara mig i min e-postadress, här är min email: (Logga in för att se e-postadress) eller ännu bättre kan du ge mig ditt mail att skriva från min brevlåda jag väntar tack du.

Hello dear, my name is willa williams, I am an officer of the United States Army, I like your profile and I would like us to be friends, I have something very important to discuss with you write directly to my email address so we can discuss And so that I can send you more pictures of me, just write me in my email address, here is my email: (Logga in för att se e-postadress) or better still you can give me your mail to write from my mailbox I will be waiting thank you.
Haha..
2 juli 2017 19:49
Hej!

Rätt sjukt för gick in här då jag tänkte kolla om någon var på samma tankar som jag. Planerar att boka lapoint camp i Ericeira just v.32 och eventuellt v.33 också. Har varit på deras camp både i CR och i Canggu, Bali och ääälskar det! Vilket camp bokade ni? :)
Jag finns på facebook My Lindén och instagram mylindens om det är lättare att svara där!