Lång resa i en van genom Kanada, Nord och Central Amerika

4 jan. 2019 10:30
Visningar: 100
Du som älskar äventyr, naturen, utmaningar, vandra, att skratta, musik, klättra, campa, paddla, brädspel, umgås och ta dagen som den kommer, SE HIT!
Jag planerar en långresa med start i September 2019 genom delar av Kanada, nationalparker i Amerika och sedan vidare till Central Amerika och Karibien och allt detta i en van 🚙 förhoppningsvis (ej Karibien)
Ska du med hela resan eller delar av resan eller kanske vet någon som vill åka med?

För er som inte känner mig, så skulle jag beskriva mig själv som social, har lätt till skratt och försöker alltid se det positiva i allt. Är aktiv, impulsiv och utmanar mig själv konstant och får aldrig nog av att lära mig nya saker i livet. Lyssnar mycket på musik hip hop & reggae, är berest och pysslar en hel del. Gillar ordning och planering men är även spontan hur det nu går ihop. Några saker jag försöker lära mig nu är att spela instrument, klättra och fotografera.
Mina största svagheter i detta sammanhang måste va att jag är aningen höjdrädd och gillar inte att köra bil.

Tar även tacksamt emot tips på ställen att åka till och måsten under resan.
4 jan. 2019 15:46
Tja det låter awsome tycker jag.

Jag är 20år och har en bucketlist med länder jag vill till hösten/vintern 2019 samt vintern/våren 2020. bland annat så är Canada med i din. Det är egentligen en lista med ett par länder men vill gärna fylla på den med fler.

Skulle vilja fortsätta diskutera detta om en eventuell roadtrip genom nordamerika och vidare söderut.
Du skulle väl kunna skicka ett DM till min instagram @johankarlsssoon

MVH Johan Karlsson
Av Alexap
7 jan. 2019 18:16
Tja! Jag är en tjej på 26 år som är redo för att ge mig ut och resa. Är väldigt spontan, framåt och sol älskar utmaningar. Din presentation låter verkligen som något som skulle passa mig och som jag skulle vilja göra. Hör gärna av dig! Kan nås lättast på fb. Heter Alexandra perming. Finns nog bara en 😉