Kvinnlig resekompis sökes under julledigheten

Av Laauraa
17 okt. 2019 10:26
Visningar: 102
Hej! Först och främst är det här något helt nytt för mig, under alla mina år som jag har rest så har jag alltid varit iväg med vänner men nu när man kommit upp i ålder så vill de flesta stanna hemma eller resa med partner kring just jul/nyår. Så jag testar det här då jag har väldigt lätt att komma överens med nya människor och uppskattar nya bekantskaper och kanske vänner för livet?
Jag är ledig V 52 och V 1, vill därför komma iväg på någon resa, 1 eller 2 veckor spelar ingen roll behöver bara komma iväg till solstrålarna!
Kravet är att det är varmt och att möjlighet till både fest och strandade sälhäng i solstolen finns, jag har lätt till att sjunga karaoke på någon lokal bar men även lika lätt till att spöa dig i racket vid strandkanten!
Hör av dig om du vill veta mer och berätta gärna lite om dig själv så kanske just vi ses och planerar våran nästa resa ihop? ☺️
Kravet är att du är kvinna, ålder spelar inte så stor roll utöver att du är minst 20 år. Själv fyller jag snart 26!
17 okt. 2019 11:50
Hejsan,

Vad roligt att du gillar att resa, jag älskar också det :).
Det tråkiga är dock att alla kompisar har antingen inte råd eller familj de inte kan lämna.
Jag skulle väldigt gärna åka iväg någonstans, men jag är dock inte helt hundra på att åka själv.
Mitt motto är att varje år besöka ett nytt land. :).

Sara heter jag. Fyllde precis 30 och bor utanför gbg.

Skriv gärna om du är intresserad av att kanske hitta en resa tillsammans.

Jag åker vart som, helt utanför eu.
Har varit inne på Sri lanka, Vietnamn eller Zanzibar.

Ha det fint :)
17 okt. 2019 14:42
Hej! Är i samma situation, har tid, lust och pengar att åka men saknar sällskap. Jag är 26 år och bor i Skåne, kommer fira julafton i Göteborg så utgår gärna från Landvetter eller kastrup. Jag åker gärna till något som är varmt i ungefär en vecka, har varit inne lite på Marocko men är öppen för förslag! Vore kul om det gick att få ihop något 😊
Av Tereses
18 okt. 2019 15:12 (redigerad)
Har ni kommit fram till något? Är också intresserad :)
19 okt. 2019 08:13
Hej! Hur har det gått i planeringen? Jag åker gärna också någonstans under jul- och nyårshelgen!