Kryssning Medelhavet

4 mars 2017 16:43
Visningar: 168
62-årig ungdomlig tjej söker reskamrat för Medelhavskryssning.
Av Mia88
18 mars 2017 20:58
Hej Monkvi1006,
jag har nyss fyllt 60, inte så mycket för kryssningar men tänkte att vi kunde ha kontakt ifall att...kanske hittar vi resmål längre fram som vi båda gillar.
Jag är aktiv och har hygglig kondis, vill åka på rundresor (till alla regioner tom afrika), kan tänka mig att planera dem på egen hand; ska man åka på temaresor o liknande är det mkt höga avgifter för ensam resenär, därför letar en trevlig tjej som reskamrat. Jag är gift men min man får inte flyga av medicinska skäl, och alla vänner reser med sina respektive. Närmast har jag tittat på Kreta och Cypern men jag är flexibel.
hälsningar, Mia L
1 apr. 2017 10:38
Citerat från Mia88:
Hej Monkvi1006,
jag har nyss fyllt 60, inte så mycket för kryssningar men tänkte att vi kunde ha kontakt ifall att...kanske hittar vi resmål längre fram som vi båda gillar.
Jag är aktiv och har hygglig kondis, vill åka på rundresor (till alla regioner tom afrika), kan tänka mig att planera dem på egen hand; ska man åka på temaresor o liknande är det mkt höga avgifter för ensam resenär, därför letar en trevlig tjej som reskamrat. Jag är gift men min man får inte flyga av medicinska skäl, och alla vänner reser med sina respektive. Närmast har jag tittat på Kreta och Cypern men jag är flexibel.
hälsningar, Mia L
Hej Mia var i Sverige bor du
hälsningar Monkvi
Av Mia88
1 apr. 2017 12:06
Jag bor i Värmland, strax utanför Kristinehamn.
Jag brukar flyga utomlands från Arlanda eller Skavsta men egentligen har det lika nära till Gbg.
Hälsningar, Mia
Av Masker
2 apr. 2017 15:33
Hej Mia och Monkvi!
Här finns en likasinnad, 60 fyllda och jag gör fler resor och längre resor än mina vänner har lust att följa med på och skulle gärna vilja hitta reskompisar. Planerar för det mesta mina resor själv och de senaste resorna var 3 veckor till Costa Rica förra sommaren och i höstas en vecka i Zell am See med vandring som mål.. Gillar att resa med ganska lätt packning och vara rörlig och resa runt i landet jag kommer till. Brukar blanda billiga boenden med lite mer lyx ibland. Har många resor jag skulle vilja göra och kan tänka mig alla världsdelar.
Hälsningar Lena