Kalifornien Los Angeles Sommar / Hösten 2017

Av Ebbabea
23 jan. 2017 10:37
Visningar: 704
Hej!
Jag har bestämt mig för att resa till Kalifornien nu i sommar / höst i cirka 2-4 veckor.
Det jag tänker är väl att åka dit och bara vara kreativ, fota, spela, läsa, skriva och se allt som Kalifornien har att erbjuda. Hiking, klubbliv, restauranger, drinkar och det mest typiska för USA och västkusten vill jag se, och bara leva la dolce vita! Jag funderar på om man då kan hyra Airbnb om man är fler? Någon som är peppad? Kanske finner man en egen snorrik fastighetsmäklare a la Kamran Montazami och stadgar sig för gott i Orange County? Vem vet! Resan får avgöra!
Medlemmen har tagit bort svaret
19 feb. 2017 23:42
Hej! Jag har planerat att resa till hösten men inte bestämt resmål ännu men detta lät intressant!
Av Xmillax
22 mars 2017 16:03
Hej Ebba! Jag är intresserad :) Har du gjort upp några planer ännu? Vi kan surra på fejjan om det går bättre :) Trooor jag heter xMillax där om man söker :))
Av Airin
4 apr. 2017 01:32 (redigerad)
Haha, jag är sjukt peppad! Har också tänkt mig LA 2-4 veckor i sommar, tidigast i juli.

Men hur hör man av sig till folk på den här sajten egentligen om man vill lära känna varandra lite först liksom? Jag har äntligen inaktiverat min Facebook och har inga planer på öppna den igen...
14 apr. 2017 17:14
Hej Ebba!
Är det forfarande aktuellt?
Jag är intresserad.. Hade tänkt resa till Västkusten, SAN fransicso, Los angeles och LAS vegas.. Ca 3 veckor I juli/ augusti.. Hör av dig om de låter intressant..
Av Emmmik
25 maj 2017 17:36
Hej Ebba!
Jag är också intresserad av en likadan resa, jag är rätt sent ute. Men om du fortfarande söker någon att åka med så är jag sugen! ☺️
20 juni 2017 16:55
Hej har länge velat göra en sådan resa !! Är intresserad
Medlemmen har tagit bort svaret
3 aug. 2017 15:18
Hej! Ser att du inte varit inne på ett tag men chansar :) Ifall du fortfarande är inne på samma spår är det bara att höra av dig! Låter som en toppenresa!