Kajak/vandring

Av Laurah
19 juni 2019 13:14
Visningar: 182
Halloj!
Är så sugen på att upptäcks Norge!
Jag har semester
V.28
V.29
V.30
Så någon utav dessa veckor skulle jag gärna vilja resa dit och kajaka/vandra etc
Vill upptäcka det vackra landskapet! 🥰

Är det någon som har samma sug och kanske inte har hittat någon att resa med så hojta till!
Kram!
Av Bobobo
19 juni 2019 20:31
Gärna, jag funderade på att skriva ett likadant inlägg häromdagen men kom inte till skott.

Kajak, vandring, Cykla (mtb)?, Gärna blandning av flera olika aktiviteter för min del.
Av Bobobo
19 juni 2019 20:34
Tänkte du tält och bära med packning?
Jag föredrar nog campingstugor eller likande, förflyttning med bil emellan och lätt packning på utflykterna.
20 juni 2019 18:20
Hej! Jag är också sugen på äventyr :) skulle gärna följa med!
Av Laurah
23 juni 2019 18:11
Citerat från Hedblomolsson:
Hej! Jag är också sugen på äventyr :) skulle gärna följa med!
Trodde inte någon hade svarat, vad glad jag blir! :D Har du rest något i Norge förut ? :)
Av Laurah
23 juni 2019 18:13
Citerat från Bobobo:
Gärna, jag funderade på att skriva ett likadant inlägg häromdagen men kom inte till skott.

Kajak, vandring, Cykla (mtb)?, Gärna blandning av flera olika aktiviteter för min del.
Hej!
Gillar vandring och kajak! cykling.. hmm ja why not! haha bara det inte är ner för en läskig backe :P
Har du gjort någon liknande resa för ti Norge ? :)
Av Bobobo
23 juni 2019 21:03
Om jag gjort liknande resa tidigare? Ja och nej... Inte precis liknande upplägg men jag har åkt runt i Norge på MC-semester, varit på havsfiskeresor i Nordnorge, Cykling i bikepark Hafjell.
Inte jättemycket erfarenhet av varken vandring eller kajak, men jag har gjort en 2 dagarsvandring i Alperna/Chamonix och jag har paddlat ett par kvällsturer med havskajak. Ett några kanadensare/tält utflykter på 2-3 dagar i svenska sjöar. Osv.

Jag skickar pm så kan vi försöka hitta varann och få till en grupp i whatsapp eller liknande.