Julflykt till solen

23 nov. 2016 01:21
Visningar: 141
Funderar på åka iväg kring jul. Undrar om det finns ngn annan i samma tankar. Det kan ju bli ngt billigare om vi delar lgh t ex. Jag har f n två alternativ; antingen blir det lite som vanligt, Gran Canaria eller Spanien någonstans eller också Mauritius. Såg att TUI hade billiga flygresor den 17 dec OCH jag har en kompis som bor där som hyr ut lägenhet. Jag är inte ute efter att umgås dygnet runt men söker nån trevlig och humoristisk person att delvis dela upplevelsen med.
Av Emwop
4 dec. 2016 11:09
Hej! Bor nära Helsingfors/ Finland och är intresserad av att åka söderut till jul och nyår. Saknar resesällskap. Blev intresserad av ditt förslag. Kanske vi kunde åka tillsammans ?Hur länge kan du vara på resa?
5 jan. 2017 19:25
Hallå,

Hur mår du? Jag är mycket hedrad över att nå dig genom detta medium. Mitt namn är Thomas Franklin en läkare från Kent i England. En kollega till mig, en norsk som leder mig till denna plats där jag såg din profil och blev intresserad och bestämde sig för att skriva till dig. Jag är intresserad av att gå in i ett seriöst förhållande eller enkel vänskap med dig om du ger mig en chans till ditt hjärta. Skriv gärna tillbaka om du är intresserad av att jag kan ge dig mer information om mig själv.

Ha det så trevligt. Med vänliga hälsningar,

Thomas.