Hyra hus Västkusten Florida gärna Fort Myers Beach

Av Mie81
1 mars 2015 17:32
Visningar: 1388
Hej,

Vi planerar att göra en resa till Florida igen. Denna gång så kommer vi att vara fyra vuxna och två barn. Barnen kommer vid resan vara 5, 3 år. Vi är inne på att hyra ett hus på Västra sidan av Florida. Jag har varit där tidigare och bott på Fort Myers Beach och var väldigt nöjd med det.

Jag har börjat kika lite på homeaway och även Flipkey. Har även kollat lite på Blocket. Känns ju viktigt att man inte blir lurad. Tar gärna emot tips hur jag ska gå tillväga och om ni bott där. När jag tittat på sidorna hittar man väldigt fina hus till bra peng borta vid Cape Coral men det är ju inte så nära en strand och jag tror det kostar pengar att parkera vid stränderna?

Vi ska åka och fira min man som fyller 40 och min mamma som fyller 60 (om några år) de fyller i September men vad jag förstår så är det rätt regningt där borta då? Såg att det stod i snitt 10 regndagar mot tex Oktobers 5 regndagar. Förra gången var vi borta över jul och då ser det ju med bättre ut med fria regndagar men är ju oftast dyrare att både flyga dit och boendet.
7 okt. 2016 14:46
Hej!

Kom ni iväg?
Hittade ni något bra boende som du kan tipsa om?