Hej hur kan man ordna biljetter till trogir?

31 aug. 2020 00:16
Visningar: 296
Hej jag kommer in med flyg till split den 5 september jag skall där i från vidare till trogir vad kan jag ta för en buss och hur ordnar jag biljetter till trogir? Går det att betala med kort eller måste jag ordna kontanter ? Jag kommer att ha 2 stora väskor med mig måste jag betala extra för att ta med dom ? Och hur ordnar jag i såna fall biljetter till mitt bagage ?
Av Fylke74
31 aug. 2020 09:16
Ta gärna bort 27 av dina trådar.
Av Reseguiden - Medlemssupport
31 aug. 2020 10:00
Hej Sweden82, nu har jag plockat bort alla dubletterna av din fråga. Antar att det blev något fel som gjorde att det blev så många?
/Reseguidens Medlemssupport
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Desires
1 sep. 2020 18:49 (redigerad)
Ja bussen går precis utanför flygplatsen, och det tar bara ca 15 min, o kostar ca 3-4 EUR, taxi får du nog för ca 20 EUR. Skulle ändå ha lite kontanter med mig - både deras valuta kuna och EURO funkar! Taxi finns alltid att få utanför flygplatsen, taxichaufören säger om/hur mycket du ska betala extra f väskorna.
Trogir jättesöt gammal världsarvsstad, och nu som bäst att vara där. Här lite av mina tips ang Trogir (har varit där många ggr!) https://www.desires.se/?p=181
3 sep. 2020 19:26
Var väldigt noga när Du tar en taxi utanför, gör upp om priset och fråga om taxileg innan Du stoppar Dina väskor i bilen. På bussen är det munskydd som gäller.