Hawaii + San Francisco våren 2022

Av Joccs
4 jan. 2021 19:47 (redigerad)
Visningar: 129
Hej!

Är sugen på att dra iväg på ett Hawaiiäventyr våren 2022, gärna i kombination med San Francisco. Tanken är att åka i april/maj, 2-4 veckor på olika öar i Hawaii samt 3-4 dagar i San Francisco men jag är öppen för förslag. Jag har besökt Hawaii en gång tidigare, åkte på en två veckors soloresa 2018 och bodde på tre olika öar vilket var fantastiskt men jag känner att jag inte hann upptäcka och göra allt jag ville, längtar verkligen tillbaka! San Francisco har jag däremot aldrig besökt men vill gärna dit. Hade såklart varit extra kul med sällskap i form av 3-4 likasinnade!

Jag är en lugn 29-årig kille från Malmö, ganska sportintresserad men framför allt så älskar jag att resa och upptäcka nya platser och grejer. De senaste åren har jag gjort några resor på egen hand fram tills pandemin slog till. Nu när man börjar ana ljuset i tunneln vill jag ha något fantastiskt att se fram emot. Hiking, surfing, äta gott, dricka gott, massor av skratt och minnen för livet!

Kön eller ålder spelar ingen roll, vore kul om man kunde få ihop ett litet gäng på både killar och tjejer som tänker i samma bana. Jag finns här eller på instagram @joakimbutler om det låter intressant!

Mvh Joakim
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Joccs
11 jan. 2021 21:25
Hej Natalie!
Vad skoj att du också är intresserad! Jag är väldigt flexibel, besöker gärna fler ställen på västkusten också. Har inte varit i USA:s fastland ännu. Tror inte det ska vara några problem att få ihop ett gäng, efter pandemin är nog många sugna på att ge sig ut i världen igen. Om du har instagram får du gärna kontakta mig (@joakimbutler) så kan vi prata mer där :)