Grekland/Kroatien i sommar?

Av Moamoa1
6 feb. 2017 23:19
Visningar: 428
Jag är sugen på att boka en charter i sommar (juli/augusti) till Grekland eller Kroatien (är flexibel vad gäller land). Tänker sol bad, chill, drinkar :)
Jag har rest mycket förut så är ganska självständig, men gillar såklart sällskap och tycker det är roligare att resa tillsammans med någon. Är positiv och har lätt för att lära känna nya människor.

Någon därute som vill haka på på en tjejsemester?
Av Lindasv
10 feb. 2017 10:04
Jag är också sugen på Grekland i juli/augusti :) Brukar åka ner den tiden varje sommar med samma plan som dig - sol & bad, chill och drinkar. Har vänner på Rhodos sedan tidigare så oftast åker jag dit, men förra sommaren båtluffade jag några av de andra öarna också. Någon speciell ö du tänkt dig?
Av Anne82
10 feb. 2017 13:06
Jag är sugen:-)Har skickat pm!
Av Moamoa1
17 feb. 2017 18:34
Hej!
Ledsen för sent svar. Jag är flexibel, kan tänka mig lte vilken ö som helst. I slutet av juli/början på augusti tänkte jag. Ska kolla lite hur det ser ut med semester. Kanske vi kan maila/chatta/skypa någon dag för att "lära känna" varandra lite och kolla lite på olika öar och så?
Av Anne82
19 feb. 2017 14:00
Ni få gärna lägga till mig på facebook Anne-Mari Hildingsson.Så kan vi starta en chatt grupp:-)
Av Rasha88
29 juni 2017 12:13
Har ni hittat någon resa ännu? Jag funderar med och åka i augusti
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret