Gran Canaria v9 (22 feb)

5 dec. 2007 16:42
Visningar: 1101
någon som ska dit?

någon som kan tipsa om vad man EJ ska missa, 18 år o vill leka ;) - (playa de ingles)
Av Jose
5 dec. 2007 19:18
tjena, jag var i gran caranaria för några veckor sen, kan säga att det finns väl det som finns på dem flesta ställe, fina stränder, skön klimat o fina restauranger, förrutom allt party som finns samlat på samma ställe så har du vattenlandet (aquapark) det fanns en fin djurpark men den hade tydligen brunnit upp..den e kanske återställd nu,

ett råd om du gillar god mat, fråga efter restauranngen "las Camelias" det e en buffe restaurang o du äter hur mycket du vill för 9 euro, kan ba säga så här gick dit 2 gånger o hann inte äta allt som fanns, det finns nämligen huuuuuur mycket mat som helst
www.canarynet.net/lascamalias

ha det bra.

Mvh Jose
12 feb. 2008 14:58
Jag vill VARNA DIG för att köpa kameran på Gran Canaria! Sky dessa försäljare i bazaarerna som pesten. Jag kan lova dig med 100% säkerhet att du gör en dålig affär om du inte blir rent grundlurad! Sen ett trevligt tips: Åk till Puerto De Mogan en dag med bussen. Det är ett mysigt ställe och inte blåsigt! Palmitos Park brann i somras, liksom en stor del av naturen mellan Playa Del Inglés och Cruz De Tejeda på centarla ön. Det börjar växa upp igen, men det är lite sotigt. Aqualand tycker jag du kan besöka en dag. Där kommer du att ha kul! Ha det gott därnere, och håll i dina pengar!
Janne på AmazingGreys.