Göteborg träffen 17 april

10 apr. 2010 13:19
Visningar: 439
Jag undrar var alla medlemmar från Göteborg och runt där omkring har tagen vägen, när det anordnad en träff är det roligt att få träffas personligen och inte över datorn
10 apr. 2010 19:16
Håller med dig! Så här långt är det väl bara 15 pers tror jag. Vore bra om medlemmar kunde höra av sig och berätta varför man väljer att inte komma. Det ska dock bli kul att träffa dig igen!
10 apr. 2010 19:29
Hej Agneta
Det skall bli roligt att få krama om dig igen hälsa Niklas
Av Mittmi
10 apr. 2010 19:41
Hejsan!! För mig är det så att alla verkar känna varandra och så ska man komma ensam,, vet ju inte om nån annan gör det. Ska ändå tänka på det till nästa gång för just nu känner jag mig inte kry.
10 apr. 2010 19:59
Hej!

Själv bor jag inte i Göteborg,
men jag kan garantera att jag gärna hade deltagit om jag haft möjlighet. Tycker det är superkul att det anordnas sådana träffar.
Kanske kan man också fixa någon grupresa i framtiden, det vore också skoj. Behöver ju inte vara något avancerat :-)

Ha en trevlig helg!!
10 apr. 2010 20:04
Jag bor inte heller i Göteborg ca 37mil resa>Citerat från travelfun:
Hej!

Själv bor jag inte i Göteborg,
men jag kan garantera att jag gärna hade deltagit om jag haft möjlighet. Tycker det är superkul att det anordnas sådana träffar.
Kanske kan man också fixa någon grupresa i framtiden, det vore också skoj. Behöver ju inte vara något avancerat :-)

Ha en trevlig helg!!
10 apr. 2010 21:16
Jag bor 10 mil bort. Men jag kommer kanske att dyka upp om inte jobbet hindrar mig. Kommer troligen själv och hoppas att det kommer vara rätt enkelt att få kontakt med er trots att ni andra redan verkar känna varandra rätt bra.

//Jennie
Av Andree
10 apr. 2010 21:39
När vi träffades första gången var de flesta av oss främlingar för varandra men det ändrades snabbt.
Vid varje träff har det sedan varit några som kommit för första gången och jag tror inte att någon behövt känna sig utanför. Tyst har det i alla fall inte varit utan stämningen har vad jag själv upplevt varit "pratsam och glad".
Det är alltid roligt med nya ansikten så jag hoppas inte att någon drar sig för att komma bara för att man inte känner någon. Det finns inte heller något som hindrar att man om man vill tar med sig någon vän som inte är medlem.

Några vet jag anledningen till att de inte kommer då de skrivit pm till mig för att tala om att de tycker det är trist att de inte kan komma.
Några är bortresta, några jobbar och två har födelsedag den dagen .
10 apr. 2010 21:40
Hej Jennie Det skulle vara väldigt roligt om du kom och du som är ny på sidan
mvh John>Citerat från dromresan:
Jag bor 10 mil bort. Men jag kommer kanske att dyka upp om inte jobbet hindrar mig. Kommer troligen själv och hoppas att det kommer vara rätt enkelt att få kontakt med er trots att ni andra redan verkar känna varandra rätt bra.

//Jennie
10 apr. 2010 21:49
Hehe tack, det var snällt sagt John. Jag återkommer med besked.
Det hade varit riktigt roligt att träffas.
Av Ivan
10 apr. 2010 22:24
Hade räknat med att komma. Det var ju så trevligt sist-sist. Hade väl den längsta resvägen, Sthlm - Gbg.
Fick generöst erbjudande om övernattning. Då blev det enklare -— och ännu trevligare.
Var nere på TUR2010 men bara på fackdagen på fredag. ToR samma dag med X2000 blev litet tajt.
Tyvärr har det nu strulat till sig i ett bolag (finanskrisen?) och vi måste ha ett extra styrelsemöte 17:e. Annars hade jag gärna kommit.
Får nu stå ut till slutet av maj innan nästa Göteborgsbesök. Måste kanske söka för kommande abstinenssymptom.
Önskar er alla som kommer en härlig kväll. Den som dricker ensam har bara sig själv att fylla!
11 apr. 2010 12:14
Jag har varit väldigt sjuk och har lunginflammation så det blir inget för mig den här gången.
Av Charina
11 apr. 2010 19:30
""Vore bra om medlemmar kunde höra av sig och berätta varför man väljer att inte komma. ""

Varför skulle man ha redovisningsplikt?
11 apr. 2010 19:52
Hej charina
Någon redovisnings plikt skall man inte ha men när det är så många som frågar när nästa träff blir och att uppslutningen blir skralt har jag ingen förståelse för varför medlemmar frågar
mvh John>Citerat från charina:
""Vore bra om medlemmar kunde höra av sig och berätta varför man väljer att inte komma. ""

Varför skulle man ha redovisningsplikt?
Av Visial
11 apr. 2010 21:51
Citerat från leroslover:
Håller med dig! Så här långt är det väl bara 15 pers tror jag. Vore bra om medlemmar kunde höra av sig och berätta varför man väljer att inte komma. Det ska dock bli kul att träffa dig igen!
Jag tycker hela denna tråden är ganska märklig.
All heder till er som anordnar träffarna, men man ska faktiskt inte behöva förklara varför man inte kommer. Att deltaga måste väl ändå vara något man väljer helt på frivillig basis, och inte något man antas göra?
13 apr. 2010 12:20
Citerat från visial:
Citerat från leroslover:
Håller med dig! Så här långt är det väl bara 15 pers tror jag. Vore bra om medlemmar kunde höra av sig och berätta varför man väljer att inte komma. Det ska dock bli kul att träffa dig igen!
Jag tycker hela denna tråden är ganska märklig.
All heder till er som anordnar träffarna, men man ska faktiskt inte behöva förklara varför man inte kommer. Att deltaga måste väl ändå vara något man väljer helt på frivillig basis, och inte något man antas göra?
Det är klart att det är helt frivilligt. Men som Rommetorp skriver så är det många som frågar när träffen ska bli, t o m önskemål om just april för att det blir så körigt i maj, sedan kommer väldigt få. Egen fundering är att det kanske beror på att vi hittills haft 2 träffar om året. Detta kommer troligen att ändras till 1 träff på våren bara. Om det blir beslutat så återkommer vi med det.
Av Tubbe
13 apr. 2010 16:14
Hej

Jag tänkte försöka komma, men återkommer om jag kan byta med arbetskollega.

Men ......hoppas att träffen gäller Skåningar oxå........undrar en som klassas som småbråkig.

/ R
13 apr. 2010 16:23
Hej Tubbe
Själv klart är du mycket välkommen tross att du är Skåning och börja du fäkta med arma och ben finnes det fång tröjor själv är jag för detta dansk
mvh John>Citerat från tubbe:
Hej

Jag tänkte försöka komma, men återkommer om jag kan byta med arbetskollega.

Men ......hoppas att träffen gäller Skåningar oxå........undrar en som klassas som småbråkig.

/ R
Av Asok
14 apr. 2010 16:00
Har inte hunnit vara inne här så ofta sista tiden så detta har gått mig helt förbi! Tyvärr är jag upptagen den 17:e.
Av Tubbe
14 apr. 2010 16:55
Hej

Har kollat och måste tyvärr informera er att jag inte kan komma................sorrry.

/ r
14 apr. 2010 17:45
Hej
Det var tråkigt att du inte kan komma>Citerat från tubbe:
Hej

Har kollat och måste tyvärr informera er att jag inte kan komma................sorrry.

/ r
Av Bibby
15 apr. 2010 00:04
Citerat från tubbe:
Hej

Har kollat och måste tyvärr informera er att jag inte kan komma................sorrry.

/ r
Fan, har jag tvättat och bäddat i onödan då eller??? Så det är inte skäl nog då eller?

Hoppas du trivs i skåne!!!!
Av Begesk
15 apr. 2010 10:04
Göteborg är ganska stort och har många gator och torg. På vilken plats är det tänkt?
Hälsningar "En som aldrig har frågat"