Goa Februari

16 okt. 2015 20:52
Visningar: 52
Hej jag flyger ifrån Arlanda den 3.e feb till Goa med Qatar & sedan direkt till Agonda. Är det någon här som också ska dit då? Jag skulle tycka det var jätte kul med lite resesällskap :)
26 okt. 2015 21:25
Hej! Jag är riktigt sugen på att resa till indien. Aldrig varit där, alltid varit en dröm! Ingen av mina vänner som är lika sugna som mig, därför kollar jag runt efter lite ressällskap :)
27 okt. 2015 13:10
hej. manga har förutfattade meningar om Indien, fast I själva verket är ett magiskt land som man bör resa till nån gång I livet. Du gör helt rätt. När vill du åka? Åk med mig :)
9 nov. 2015 23:45
Hej.
Jag ska åka till Indien m några stycken. Hur länge är du Agonda?? Vi åker 12-27feb kommer till Goa 16feb. Jesper
6 dec. 2015 22:19
Hej! Är i färd med att söka visum till Idien. Jobbar i Norge och är hemma i Sverige 21/12 och åker till Thailand 7/1. Sedan till Indien från Thailand 4/2. Nu försöker jag förstå om jag ska söka allt online eller skicka via post eller om jag hinner med nån icke röd dag på ambassaden. Om jag nu söker online verkar det vara en månad innan så då är det för tidigt att göra nu!?!? står också att man måste ha en utresa från Indien? Någon som har kläm på detta😱? Tack på förhand✌🏻️ Emelie