Fotbollsmatch

15 juli 2015 11:56
Visningar: 797
Jag ska till Manchester och Wales i höst och funderar på om vi kanske skulle gå på fotboll där. Min kille fyller jämt så det vore en kul present att överraska honom med!

MEN hur skjutton köper man biljetter??? Jag har letat och letat och letat på nätet och förstår inte hur man gör!?!
Det kanske inte finns några kvar så här sent!?!
Antingen Manchester United - Liverpool på Old Trafford den 12:e september eller Everton mot Chelsea i Liverpool också den 12:e september.
15 juli 2015 15:32
För de flesta klubbar gäller att man ska vara medlem för att få köpa biljett annars får man förlita sig på re-sale och det är ett träsk.

Säkrast handlar du biljetter (enbart biljett) hos någon av alla fotbollsresearrangörer som finns i Sverige. Here we go, Steve Perryman, Olka mfl.

Räkna med 5000kr st för ManU vs Liverpool. Everton vs Chelsea hälften.

Klart mannen ska få se LFC på sin födelsedag. YNWA!
18 juli 2015 09:40
Tack för svar Marcus!
Ska klura vidare hur jag ska göra!
Har fått svar från Olka och BE resor och de har biljetter. Tycker bara att det är fruktansvärt dyrt!!! Ca 11 000:- för oss två!
24 juli 2015 11:57
Citerat från Marika73:
Tack för svar Marcus!
Ska klura vidare hur jag ska göra!
Har fått svar från Olka och BE resor och de har biljetter. Tycker bara att det är fruktansvärt dyrt!!! Ca 11 000:- för oss två!
Ja det är betydligt billigare att bli medlem i en klubb och köpa biljetter till medlemspriser. Fotboll i de lägre divisionerna är som sagt annars roligt även det i England där det kommer folk.

Kul att du ska till Wales. Jag bloggade senast igår om hur få som åker dit. :)