Flytta utomlands några månader

8 juli 2019 23:27
Visningar: 373
Hej, jag är en 21 årig tjej från Östergötland som har lust att åka iväg utomlands över en längre period och jobba. Typ Frankrike eller Spanien. Jobba, ha det gött, dricka drinkar och mysa bara. Komma iväg från Sverige ett tag och upptäcka lite nytt.
Är det någon därute som är lika trött på Sverige som jag är och som är lite spontan, hör av dig!!
9 juli 2019 00:36
Hej! Är inne på samma spår!! Skriv gärna till mig, insta DM kanske är enklast. larssonebba heter jag där!!
9 juli 2019 21:58
Hej! Jag går i samma tankar. Hade tänkt komma iväg i september någon gång. Vart har jag inte bestämt. Hör av dig om du vill snacka lite mer! :)
12 juli 2019 11:27
Hej Har hus i Marbella är ledig nu fram till den 8 augusti och skulle vilja åka iväg dit så fort som möjligt!! Alla kompisar jobar eller har redan resor planerade
14 juli 2019 20:16
Hej Stina! Jag funderar lite på samma sak, har inte hundra bestämt mig ännu men drömmer himla mycket om Italien!! Är det ett land som hade kunnat passa också? Spanien hade inte vart helt fel heller när jag tänker efter..
15 juli 2019 10:26
hej! Johanna heter jag, 24 år och bor i växjö. Jag känner precis samma sak, att få komma iväg från Sverige ett tag och se något nytt. Har ni kommit någon vart i planeringen? :)
22 juli 2019 18:25
Hej! Är extremt sugen på samma sak! Har ni några planer på gång som man kan höra mer av? :)
Mvh sandra
30 juli 2019 19:47
Oj heeelt glömt bort att kolla här! Jag är fortfarande sugen på att dra iväg någongång efter sommaren. Skriv till mig på instagram stina_hakansson eller på Facebook om ni fortfarande är sugna!!😃
Av Cirpa
11 aug. 2019 14:45
Vill resa med bussen ner till Frankrike det går en buss från Stockholm Klarabergsviadukten till Frankrike kunde resa med mig till Marocko också? Min mail är (Logga in för att se e-postadress)