Flytta till London hösten 2018

9 mars 2018 19:57
Visningar: 350
Hej!! Är inne på att flytta till London nu i höst för att ev läsa någon kurs/jobba några månader innan det riktiga studentlivet i Göteborg väntar till sommaren 2019. Tänkte därför se om det kanske finns någon/några som har liknande planer som man kan dela boende med och upptäcka staden i några månader ihop med :)

Hör gärna av er här eller maila till (Logga in för att se e-postadress) om ni skulle vara sugna på att bo i Storbritannien och livets stad ett tag framöver!!

/Rebecca W

10 apr. 2018 18:58
Hejsan Rebecca! Jag tänker lite samma, är sugen på att flytta till London i höst och jobba innan jag börjar plugga i Sverige. Du kan lägga till mig på Facebook om du vill, heter Wilma Petersson där.
20 apr. 2018 11:32
Hej, tjejer. När i hösten tänker ni åka? Jag är också intresserad av att flytta till London men helst i september.
Medlemmen har tagit bort svaret
25 apr. 2018 20:09
Är jätteintresserad! funderat på liknande, både jobba och eventuellt plugga i England!
17 aug. 2018 13:47
Hej! Vad kul att så många har samma ide som mig också! Vill åka till london i höst och jobba, hör av er på min facebook, Rebecca wallander :D
Av Minniss
4 sep. 2018 10:12
Hej! Funderar också på att flytta till London? Hur ser era planer ut? :)
11 sep. 2018 17:37
Halloj, här har ni en till som också vill flytta till London i höst haha! Hade vart så skönt och kul att kunna hitta några/någon skön att dela boende med! Heter Malin Hornjak på fb om någon är intresserad :))