Flytta till London hösten 2017

11 dec. 2016 21:26
Visningar: 572
Nu är det så att jag tänkt lämna Sverige och flytta till London hösten 2017.
Då jag rest runt och sett väldigt mycket känner jag nu att det är dags att börja studera.

Jag har därför sökt till ett universitet i London start september 2017.

Men då jag inte är så sugen på att flytta dit själv så vänder jag mig nu hit och hoppas att intresset att flytta till London finns hos fler än mig😊

tänkte att det bästa är att gå ihop 3-4 tjejer och leta lägenhet och flytta ihop i London då boende är väldigt dyrt där, och man ändå vill ha bra standard.
Sen är det alltid roligare att vara ett gäng som flyttar tillsammans😊

Finns så mycket kul att göra och se så vi lär garanterat aldrig ha tråkigt!

Tycker det är viktigt att man lär känna varandra bra innan, så man vet att alla går ihop. Därför jag kollar intresset i god tid:)

Om ni har samma planer som mig att flytta till London hösten 2017 och vill slå ihop er några stycken för att hitta boende och ha ett äventyr i London så är det bara att kommentera eller skicka ett meddelande:)

//Johanna
5 jan. 2017 18:55
Hejsan, jag är 18 år och skulle också vilja flytta till London i höst efter att jag tagit studenten. Eftersom det är så dyrt så vore det ju bra om man är några stycken som delar boende. Känner samma sak om att ma måste lära känna varandra först, skicka ett meddelande om du är intresserad och vill veta mer :)
5 apr. 2017 22:28
Hej!
Jag har sökt in till Regents University för att göra min master där till hösten och ett år framåt!
Släng iväg ett mail till mig om du vill! 😃 (Logga in för att se e-postadress)
21 apr. 2017 15:02
Jag går nu sista året på gymnasiet och är intresserad av att flytta till London och då dela boende med några fler så man har råd med hyran + att man inte blir helt själv :/ Vill dit för att festa, ha kul, bara hänga och jobba. Skriv till min mail om du vill "(Logga in för att se e-postadress)" :)
25 maj 2017 13:09
Hejsan! Jag är också taggad på en flytt till London, så om ni fortfarande letar efter flyttkompisar och funderar på att åka nu i höst/sensommar, skriv gärna här eller på facebook (Stina Åström). Är glad, spontan och vill göra allt från att lära känna nya människor, shoppa, gå på afternoon tea och besöka parker! :)