Florida - Hyra hus/lägenhet på Västkusten

7 okt. 2016 14:43
Visningar: 1789
Hej!

Vi tänkte åka till Florida en tredje gång i juni nästa år. Första veckan blir i Orlando och andra veckan har vi tänkt att bo någonstans på Västkusten. Gärna runt Clearwater. Har tittat lite på Santa Maria Island..

Är det någon som har ett konkret tips på hus eller lägenhet att hyra på Västkusten?

Tycker det är lite läskigt med boende då man läser om hur lätt det är att bli lurad, så därför vore det skönt om någon har tips på hus/lägenhet som ni har koll på :)

Tack på förhand!
7 okt. 2016 23:12
Vi har hyrt en jättefin lägenhet ute på Clearwater Beach, perfect läge ett kvarter från beachen, med pool och utsikt över kanalen med båtar och delfiner som simmar förbi.. Toppskick på allt så vi har hyrt den flera år. jag vet att den finns med på Home Away om ni söker på Clearwater Beach, men jag kommer inte ihåg adressen. Ni känner igen på att den har ett klarblått tak! ( nI får leta lite!)Stora fina lägenheter som har allt, parkering i huset ingår, grillar finns vid poolen. allt ingår, lakan, poolhanddukar och i ett förråd finns solstolar, parasoll, badleksaker mm.
8 okt. 2016 09:29
Javisst ! Vi har hyrt lägenheten som är näst högst upp till vänster, den är riktigt stor med svenska mått. Om ni hyr ute på Clearwater så tänk på att det inte finns någon Publix därute, så handla alla matvaror innan får tillträde så slipper ni åka tillbaka den vägen.
8 okt. 2016 10:40
Tack Katrin!

Det där huset gillade jag!!
Ska kolla efter :)

Tack Dalton!
Ah, det kan vara bra att veta. Som den butiksnörd jag är så älskar jag Publix :))
Av Susa60
8 okt. 2016 10:53
Ett annat prisvärt boende är Monacoresort.
8 okt. 2016 18:12
Siesta Key är jättefint, ska nog kolla in förslaget från Katrin jag med! Vi har hyrt hus många gånger i Orlando och också i Cape Coral tidigare.