Flatmate i London hösten 2017

18 sep. 2016 23:14
Visningar: 203
Hejsan! Jag är en resgalen tjej som precis kommit hem från USA efter ett utbytesår. Just nu går jag tredje året på gymnasiet, men jag har redan tröttnat på Sverige och har börjat planera en flytt ett år till London i slutet av nästa sommar/höst. Jag letar efter en glad och positiv kompis som också är sugen på att se vad ett år i London har att erbjuda!

När jag inte är på resandefot älskar jag att lyssna på musik (lyssnar på allt från 80-tal till spotify topp- 100), shoppa, dricka vin, ha deep talks sent om nätterna, ha picknicks, lära känna nya människor och gå ut och festa lite då och då. Om du känner igen dig lite i det jag skriver, tveka inte på att kontakta mig här eller på fb ( Sofia Linnér). PS. Skulle helt klart kunna tänka mig att flytta ihop med fler om ni är ett härlig gäng :D

KRAM Sofiaaa
21 sep. 2016 15:58
Ååå jag vill göra precis samma sak!! Går också tredje året och planerar att flytta till våren/hösten 2017! Jag hänger gärna på dig haha
21 sep. 2016 18:19
Hej på er! Ett år i London, är det jobb du/ni tänkt er? Låter som en sjukt rolig grej, själv är jag inte heller så sugen på att stanna kvar här! Vore skoj att göra ett år någonstans, egentligen hade jag väl tänkt mig mot Australien, men jag tycker egentligen att sällskapet är viktigare än destinationen! :) Vore skoj att spåna i en sån idé ;D
21 sep. 2016 19:00
Skrev till dig på facebook men tror inte att du kan se mina meddelanden innan du accepterat dom, eftersom att jag skrev innan vi var vänner hehe ;)
21 sep. 2016 23:43
Heeej! Så kul att det är så många som planer på att flytta till london. Har själv planer på att flytta dit. Håller just nu på att få ihop så mycket pengar som möjligt så att man har en liten buffert när man kommer dit. Hade tänkt åka nu i vinter, blir förmodligen efter jul och nyår dock. Om nån av er vill snacka lite mer om det får ni gärna höra av er på fb ;D

mvh Michelle
25 maj 2017 12:08
Hejsan! Jag funderar också på att flytta till London, så finns det fortfarande någon här i tråden som är intresserad av att åka i höst/sensommar, skriv gärna här eller på facebook (Stina Åström). Är glad, spontan, ordningsam, och vill göra a l l t från att lära känna nya människor, shoppa, gå på afternoon tea, parker och små bokhandlar!