EFTERLYSER KVINNLIG RESEKOMPIS đŸ˜ƒđŸŒđŸ’ƒđŸ»

15 sep. 2019 14:15 (redigerad)
Visningar: 374
Hej!

Jag heter Jasmine och Àr 26 Är gammal och bor i BorÄs. Min största passion Àr att resa och skulle mer Àn gÀrna vilja hitta fler som vill göra liknande resor som mig och leva livet!
Mina resedrömmar just nu Àr;

-Backpacka Asien, Australien, Nya Zeeland och Sydamerika
-TĂ„gluffa Europa + Skandinavien
-Roadtrip i USA och Canada
- UpptÀcka Tanzania och Sydafrika

Om detta lÄter intressant sÄ tveka inte att höra av dig.

Hoppas vi hörs! 😊🌍
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
18 sep. 2019 23:30
Skriv gÀrna till mig pÄ Facebook istÀllet dÄ det inte funkar att skicka meddelanden hÀr!

Heter Jasmine Torki, hoppas vi hörs 😊
Medlemmen har tagit bort svaret
22 sep. 2019 16:52
Citerat frÄn Cubeform:
Hej,

28 Är frÄn SkÄne, hade jag fÄtt vÀlja (och om ekonomin hade tillÄtit) sÄ hade jag rest jorden runt! Nya Zeeland har lÀnge varit en drömresemÄl och jag har rest en del i Asien men backpackning lÄter inte helt fel! Sydamerika och Afrika lockar sÄklart ocksÄ :)

Vad gör du till vardags och hur mycket/ofta tÀnker du resa? :)
Jag ska försöka Äka pÄ en resa,n en större resa pÄ minst 1-3 mÄnader varje Är. NÀsta sommar planerar jag att tÄgluffa Europa
:)
22 sep. 2019 19:23 (redigerad)
Hej Jasmine! Jag har planerat Ă„ka ivĂ€g till sydamerika frĂ„n januari 2020, jag Ă„ker ivĂ€g för att lĂ€ra mig mer om mĂ€nniskor och deras kultur. Är medlem pĂ„ workaway, och drt gĂ„r ut pĂ„ att man söker host stĂ€llen dĂ€r man fĂ„r bo och fĂ„r mat i utbyte mot att man jobbar nĂ„gra timmar per dag Ă„t dom. har tĂ€nkt börja med 1 mĂ„nad i colombia hos en hostvĂ€rd dĂ€r det ingĂ„r spanska lektioner (för att lĂ€ra mig spanska sprĂ„ket.) sen vill jag pröva pĂ„ bolivia och peru. Men tĂ€nker inte resa runt jĂ€tte mycket utan mest koncentera mig pĂ„ att stanna lĂ€ngre ca. 1 mĂ„nad pĂ„ vart stĂ€lle och dĂ€rifrĂ„n göra smĂ„ utflykter. En sak som jag absolut vill se Ă€r machu pichhu sĂ„ 1 vecka i cusco har jag tĂ€nkt mig. Är nog flexibel att Ă€ndra mina resplaner. Hör av dig om du Ă€r intresserad 😊 h. Lena (Ă€r sjĂ€lv 25 Ă„r frĂ„n Finland men med svenska som modersmĂ„l)
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret