Dricka öl i Europa i sommar?

30 mars 2019 18:31
Visningar: 643
Tja!
På grund av mycket fattiga kompisar så testar jag att hitta en resekompanjon här istället!
Jag är en 22årig tjej från Karlstad som är sugen på äventyr någonstans i Europa. Det kan vara en weekend, en vecka eller en månad. Land kan vi komma överens om tillsammans om du vill något specifikt!
Hör gärna av dig :)
Av Semin97
31 mars 2019 19:59
Jag är sugen! Någon vecka vart som låter bra Så länge det är under semestern :)
Av Idae
31 mars 2019 22:15
Hej,
Jag är också sugen på äventyr i sommar, helst något där man kan kombinera sol och storstad tänker jag :) men är såklart öppen för det mesta. Hade varit kul att prata mer om detta.

// Ida
1 apr. 2019 01:35
Jag tycker om öl, hör av er med detaljer så kanske man hänger på om det klickar
Av Robiiin
4 apr. 2019 18:18
Jag ska åka i september oklart vart ännu 😌
15 apr. 2019 20:14 (redigerad)
Jag är inne på att boka en vecka till rhodos stad (bara för att jag aldrig varit där. Resmål kan ändras) i början på juni! Har också bara fattiga kompisar så hade varit kul att hitta någon att åka med!
Av Claris
20 apr. 2019 09:11
Jag planerar att åka i Juli. Öppen för förslag! Älskar att tågluffa eller bara att upptäcka nya platser :)

Ingen kompis som lyckats ha semester samtidigt som mig i år 💁
Medlemmen har tagit bort svaret
24 apr. 2019 11:45
Citerat från Mariajogen:
Jag är inne på att boka en vecka till rhodos stad (bara för att jag aldrig varit där. Resmål kan ändras) i början på juni! Har också bara fattiga kompisar så hade varit kul att hitta någon att åka med!
du kan inte nu i maj , har en resa bokad 10-17 maj med extra biljett för bra pris
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
27 apr. 2019 12:16
Citerat från Fjordinghanna:
Citerat från Mariajogen:
Jag är inne på att boka en vecka till rhodos stad (bara för att jag aldrig varit där. Resmål kan ändras) i början på juni! Har också bara fattiga kompisar så hade varit kul att hitta någon att åka med!
du kan inte nu i maj , har en resa bokad 10-17 maj med extra biljett för bra pris
Nej tyvärr inte! Tar examen 29 maj och har fullt upp innan det. Ha en grym resa!
Av Awarg
18 maj 2019 23:45
Hej!
Jag har semester v. 27-29, och tänker mig en tågluff genom Europa ner till Portugal för att sista veckan vara på surfcamp med antingen lapoint eller kilroy, vad tror ni om detta?
Medlemmen har tagit bort svaret