Dra ut i världen, parallellt eller tillsammans, nu innan våren kommer till Sverige.

23 jan. 2022 15:40
Visningar: 137
Hej alla ressugna!
Jag är en mogen kvinna som är äldre än jag någonsin varit förut ;-)
Men känner mig som när jag i 20årsåldern begav mig ut och reste runt ensam. Nu är jag sugen igen!
Har varit en del i Mexico och trivs bra där så hade gärna träffat upp någon kul prick på andra sidan ”pölen” men är också öppen för andra äventyr. Är egentligen sjukt sugen på att flytta eller börja plugga utomlands men kan vara så att jag får börja med en liten resa först för att bli varm i kläderna så att säga.
Jag är ung i sinnet, lyckats alltid dra till mig yngre vänner på arbetsplatser etc, har mycket humor men vet vad jag vill och är mycket för rutiner och sunda vanor.
Med det sagt kan jag ändå uppskatta att ta mig en drink eller bli lite bäng, och nog har man hittat på en del bus i sina dagar. Ingen tror jag är över 30 (på gott och ont. Får visa leg på systemet) så känner inte att detta är någon ålderskris utan jag är bara en ung själ i en bättre begagnad kropp haha!
Hör av er om ni liksom jag vill ut och uppleva världen! Öppen för förslag men lutar nog ändå mest att Meeechikkåå! Och troligen nu inom kort.
23 jan. 2022 15:44
Kanske skulle tillägga att jag älskar att vandra, upptäcka och diskutera livet och det förgänglighet. Vill gärna ha en aktiv resa då man tränar, promenerar, besöker nya ställen, cyklar, osv men inga bungyjump och andra dödsföraktande grejer tack. Älskar havet men alltid varit rädd för fiskar. Snorklade i Thailand genom att krampaktigt hålla mig fast vid stegen och sticka ner huvudet för att försiktigt titta ner. Varit i några av världens bästa dykvatten: Thailand, Mexico&Belize samt Egypten men inte vågat släppa stegen. kanske vågar jag på just denna kommande resa? :D
27 jan. 2022 19:56
Detta är inte svaret du väntade på men;

Finns faktiskt äldre fjånar än du i exakt samma sits.

Förutom snorklingen.

Siktar på CR. Flexibel. Mexico liberalare.
29 jan. 2022 15:33
Hahah gött mos! En annan fjåne :-P
Citerat från Skanefjane:
Detta är inte svaret du väntade på men;

Finns faktiskt äldre fjånar än du i exakt samma sits.

Förutom snorklingen.

Siktar på CR. Flexibel. Mexico liberalare.
31 jan. 2022 02:11
Ska till Mexico city 11 mars och se omgivningarna där och sen ner mot Palenque och djungeln där. Är det något som kan passa dina planer?

Ska även vidare till Yucatan sen och troligen möta upp en tjej där runt den 20:e.

Hoppas vi hörs.