dolomiterna

Av Lan
21 maj 2016 20:07
Visningar: 902
sitter nu och planerar sommarresan som skall gå till Italienska alperna för vandring, letar efter fina byar med nära till liftar, men utbudet är inte så stort hur mycket jag än letar på nätet, därför undrar jag om någon har varit där på något trevligt ställe
Av Padima
22 maj 2016 15:51
Citerat från Lan:
sitter nu och planerar sommarresan som skall gå till Italienska alperna för vandring, letar efter fina byar med nära till liftar, men utbudet är inte så stort hur mycket jag än letar på nätet, därför undrar jag om någon har varit där på något trevligt ställe
Det finns otroligt många fina byar, som passar din beskrivning. Prova Solda, när Madonna di C, Cortina d´Ampazzio och Sella Rondo. Det finnns en bra bok om vandring i Dolomiterna som hjälpt oss mycket, finns på adlibis. Åk före 15/7 sedan blir det rätt tjockt...

Citerat från Lan:
sitter nu och planerar sommarresan som skall gå till Italienska alperna för vandring, letar efter fina byar med nära till liftar, men utbudet är inte så stort hur mycket jag än letar på nätet, därför undrar jag om någon har varit där på något trevligt ställe
Av Lan
23 maj 2016 19:11
tackar verkar vara trevliga byar, boken skall jag försöka låna på biblioteket