Direktflyg Palermo (Trapani)

Av Sivan65
16 juli 2019 19:18
Visningar: 95
Nån som vet under vilka perioder/datum SAS och Norwegian flyger direkt till Palermo från Arlanda.? Vi planerar en resa till Sicilien första veckan i Juni 2020. Vi tänker bo i Trapani. Jag tar gärna emot tips om Trapani med omnejd också :)
Av Lena47
17 juli 2019 10:27
Norweigan flyger till Palermo från april till september, SAS lite kortare ( augusti tror jag)
Av Sivan65
19 juli 2019 16:48
Citerat från Lena47:
Norweigan flyger till Palermo från april till september, SAS lite kortare ( augusti tror jag)
Tack Lena!
Av Lena47
20 juli 2019 16:32
Citerat från Sivan65:
Citerat från Lena47:
Norweigan flyger till Palermo från april till september, SAS lite kortare ( augusti tror jag)
Tack Lena!
Varsegod. Vi kommer spendera 4 veckor där då utanför Trapani.:)
Av Brassen
20 juli 2019 16:44
Norwegian trafikerar Palermo t.o.m 27 Oktober ( om jag läste rätt)
Av Sivan65
22 juli 2019 11:41
Citerat från Lena47:
Citerat från Sivan65:
Citerat från Lena47:
Norweigan flyger till Palermo från april till september, SAS lite kortare ( augusti tror jag)
Tack Lena!
Varsegod. Vi kommer spendera 4 veckor där då utanför Trapani.:)
Härligt! Om du kommer i håg och har lust tar jag gärna emot tips om närområdet runt Trapani. När du kommer hem från resan.
Vi har kollat runt och fastnat för Trapani då vi kan få både stad och bad.
Ha det så bra på din resa!
Av Lena47
22 juli 2019 12:53
Citerat från Sivan65:
Citerat från Lena47:
Citerat från Sivan65:
Citerat från Lena47:
Norweigan flyger till Palermo från april till september, SAS lite kortare ( augusti tror jag)
Tack Lena!
Varsegod. Vi kommer spendera 4 veckor där då utanför Trapani.:)
Härligt! Om du kommer i håg och har lust tar jag gärna emot tips om närområdet runt Trapani. När du kommer hem från resan.
Vi har kollat runt och fastnat för Trapani då vi kan få både stad och bad.
Ha det så bra på din resa!
Hej. Det blir vår 7:e resa dit. Vi brukar hyra hus utanför San Vito La capo som är en mysig badort. Erice ligger nära er och är värt ett besök. Hyr ni bil ? I så fall tar ni er lätt till castellammare del golfo som är en fin större stad med härliga stränder. Mellan San Vito La capo och castellammare del golfo ligger också naturreservatet
Riserva naturale dello Zingaro som är grymt vackert!
Tonnara di Scopello utanför castellamare är definitivt också värt ett besök!
Av Sivan65
22 juli 2019 16:07
Citerat från Lena47:
Citerat från Sivan65:
Citerat från Lena47:
Citerat från Sivan65:
Citerat från Lena47:
Norweigan flyger till Palermo från april till september, SAS lite kortare ( augusti tror jag)
Tack Lena!
Varsegod. Vi kommer spendera 4 veckor där då utanför Trapani.:)
Härligt! Om du kommer i håg och har lust tar jag gärna emot tips om närområdet runt Trapani. När du kommer hem från resan.
Vi har kollat runt och fastnat för Trapani då vi kan få både stad och bad.
Ha det så bra på din resa!
Hej. Det blir vår 7:e resa dit. Vi brukar hyra hus utanför San Vito La capo som är en mysig badort. Erice ligger nära er och är värt ett besök. Hyr ni bil ? I så fall tar ni er lätt till castellammare del golfo som är en fin större stad med härliga stränder. Mellan San Vito La capo och castellammare del golfo ligger också naturreservatet
Riserva naturale dello Zingaro som är grymt vackert!
Tonnara di Scopello utanför castellamare är definitivt också värt ett besök!
Tack! Jag tror inte vi kommer att hyra bil. Jag har läst på och tror vi kan ta buss till lite olika stränder. Erice kommer vi absolut att besöka.