Dela lägenhet i Barcelona?

Av Alezzo
11 juli 2015 00:38
Visningar: 299
Hejsan, är en tjej på 20 år som flyttar ner till Barcelona i mitten av september för att jobba och stannar på obestämd tid.

Söker helt enkelt någon som är där nere i samma veva och som vill dela boende.
14 juli 2015 15:34
Hej! Tänkte också åka ner i samma veva och behöver också ett boende. Skriv till mig på facebook så kan vi snacka mer? :)
Pernilla Nilsson (Falkenberg)
25 juli 2015 08:41
Hej! Även jag har tänkt flytta till Barcelona i september. Jag kommer att plugga på distans i Sverige och vill åka till Barcelona för att uppleva den underbara staden på riktigt. Tanken är att jag ska stanna tills årsskiftet och jag letar efter trevliga människor som vill hyra lägenhet ihop med mig! Jag är en spontan och världsvan tjej som älskar när det händer saker och brinner för att resa. Hör av er till mig på facebook: Josefine Gerhardsson om ni är intresserade av att bolla idéer :)
Av Majal
13 aug. 2015 17:08
Hej ! Vi är två tjejer på 23 år som också söker boende. Har ni redan något eller är ni intresserade av att hitta något ihop :D ??
17 aug. 2015 10:51
Hej! Jag letar boende ihop med en till tjej och vi skulle behöva två personer att dela lägenhet med. Vi tänkte flytta i mitten av september, när ska ni flytta? :)
Av Majal
17 aug. 2015 13:15
Men va roligt ! Vi börjar jobba 5 oktober så tänkte åka ner den 30 september. Har ni kikat runt lite ? :)

Skriv till mig på Facebook så kan vi ju höras mer om ni vill ! Maja Ljung :) 23 år från Falköping !