Costa Rica i Februari/Mars

17 dec. 2016 12:04
Visningar: 276
Hej!

Jag har bokat en enkelbiljett till Costa Rica den 23 februari och behöver någon att resa med då min kompis som skulle åkt med har fått förhinder! Jag har även bokat plats på La Point surf camp mellan den 6-13 Mars. Efter surfcampet tänkte jag resa runt lite i i Sydamerika (tanken var att åka till Cancun, Mexico) men det är inget måste! Jag hade tänk vara borta i totalt en månad ungefär, beroende på hur långt pengarna räcker!

Någon som är sugen? :D

Hör av er här eller på min facebook Amber Morgan!

/ Amber!
Av Sarisaa
12 jan. 2017 12:38
Hej! Jag kommer till costa rica den 15 mars landar jag i SAN jose. Tanken är att ta mig till Santa Teresa för yoga och lite fri surf. Vore super kul att träffas upp!
Hittar inte dig på Facebook men du får gärna kontakta mig här eller på min mejl (Logga in för att se e-postadress)
6 feb. 2017 21:43
Hello!!

I'm not Swedish, but I'm a mexican travel fanatic. Some swedish friends told me about this site and wanna meet more swedish friends! I have travel a lot!

I will be traveling to Costa Rica at the end of February! I will be traveling around for a bit. I would like to meet someone to travel with!

My fb: Jaime Lezama E

Btw, Ambar I didn't find you on fb either, like +50 people with same name :)