Corralejo (fuertuventura) 1 månad i juli/augusti

3 feb. 2018 12:39
Visningar: 99
Hej allihopa!
Jag är så trött på tillvaron i Sverige, jobbet, miljön, allt. Jag behöver ombyte ett tag i vardagen. Jag går på 4 veckors semester den 14 juli - 12 augusti och tänkte dra till corralejo i 1 månad för att söka jobb. Har kollat på lägenheter som man kan hyra i 1 månad till as bra pris men blir mycket billigare om man är fler som drar iväg. Så finns det några mer människor som känner som jag och är redo för lite äventyr? Jag besökte Corralejo för inte så längesen och jag blev kär i allt! Utelivet, stränderna, havet, surfing och människorna! Hör av er om ni är intresserade så vi Kan bok en lägenhet för de blir ganska snabbt uppbokade och jag ville vara ute i god tid. Jag finns på Facebook: Amanda Andersson ifrån Säffle, även instagram: linneaaamanda. Kontakta mig där om ni vill så hoppas jag vi kan dra iväg på en fin resa och förhoppningsvis stanna kvar för att man fått jobb😁
3 feb. 2018 13:06
Hej Amanda!

Har också gått i samma tankar och vill spendera största delen av sommaren utomlands. Har ej varit i Corralejo men du säljer in det bra haha. Hittar dej inte på facebook men om du vill kan du gärna lägga till ''Felicia Lindström'', från Lund med svartvit profilbild :D