central/Sydamerika februari-april

10 feb. 2020 12:36
Visningar: 191
hallå!! Kommer starta min resa i Guatemala nästa vecka och sedan jobba mig ner genom Nicaragua, Costa Rica, Panama ner till Colombia sedan oklart... Det mesta är rätt lösa planer. Någon som kör liknande resa eller som kommer vara på ngn plats jag besöker?? Skriv!!
Av Dedduh
12 feb. 2020 15:35 (redigerad)
Hej! Är i Mexico nu och min resepartner kanske måste åka hem nu bara en månad in i resandet. Den 25e åker jag till Costa Rica! Ska sedan också ta mig ner, Panama, Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia, Chile och avsluta i Brasilien tror jag. Peru och Bolivia är mest för macchu picchu, salt öknen och ökensurfa :) hör av dig på min ig om du vill snacka vidare @liaholms

Måste lägga till att inget är bokat för min del, endast utresa från Mexico till Costa Rica. Jag funderar på att vara borta till slutet av april/början på maj.
Av Dedduh
12 feb. 2020 19:54
Okej hej igen! Jag tappade literally bort min mobil nu, så skriv på facebook om du vill, Julia Tufvesson Holm! Hoppas vi hörs :)
3 mars 2020 15:33
Hej!! Jag kom precis till San José och tänkte stanna här i Costa Rica ett tag. Jag möts jättegärna upp om du är i närheten :)) Det är bara att höra av dig! Svarar nog snabbare på instagram än här.. @eliiinstenmark. Hoppas vi hörs!!